Icetruck skrev:Var faktisk innom der for noen uker siden for å prøve krypkjøringa med min egen sykkel, klarte søren ikke snu inni den firkanten med raketten min
hehe, sliter med å få til det jeg også på xx'n! :-)
Icetruck skrev:Var faktisk innom der for noen uker siden for å prøve krypkjøringa med min egen sykkel, klarte søren ikke snu inni den firkanten med raketten min
Hvem klarer å håndter?Carpa skrev:Har dere større utstyr enn dere klarer å håndtere altså gutter
Jeg skal vel klare å håndtere mitt utstyr jegboblehue skrev:Hvem klarer å håndter?Carpa skrev:Har dere større utstyr enn dere klarer å håndtere altså gutter![]()
Kan være vanskelig det der. Har du prøvd å holde bakbremsen samtidig? Da skal du merke forskjell! Da går det som en lek.Icetruck skrev:Var faktisk innom der for noen uker siden for å prøve krypkjøringa med min egen sykkel, klarte søren ikke snu inni den firkanten med raketten min
Rustløserkurs - Senior MC. Prøv det hvis det er 40 år siden du kjørte opp....... til vårentaco skrev:Kan være vanskelig det der. Har du prøvd å holde bakbremsen samtidig? Da skal du merke forskjell! Da går det som en lek.Icetruck skrev:Var faktisk innom der for noen uker siden for å prøve krypkjøringa med min egen sykkel, klarte søren ikke snu inni den firkanten med raketten min
Sykkelen "strekker" seg på en måte og er mye lettere å ha med å gjøre. Dette visste ikke jeg noe om før for kort tid tilbake. Var ikke no' kjøreopplæring for førti år siden når jeg tok lappen!
Hmm, det må testes dataco skrev:Kan være vanskelig det der. Har du prøvd å holde bakbremsen samtidig? Da skal du merke forskjell! Da går det som en lek.Icetruck skrev:Var faktisk innom der for noen uker siden for å prøve krypkjøringa med min egen sykkel, klarte søren ikke snu inni den firkanten med raketten min
Sykkelen "strekker" seg på en måte og er mye lettere å ha med å gjøre. Dette visste ikke jeg noe om før for kort tid tilbake. Var ikke no' kjøreopplæring for førti år siden når jeg tok lappen!
Plass til mange på den krakken som står der, men kanskje ikke plass til så mange i kjøregården..... :-)åAndreasB skrev: Får se om jeg ikke tar meg en tur til Drammen imorgen, kan man skravle litt osv
Kanskje jeg må prøve meg en rask tur i den gården med doningen til fattern, føler meg ikke heeelt trygg på den! (Honda Shadow)
taco skrev:Kan være vanskelig det der. Har du prøvd å holde bakbremsen samtidig? Da skal du merke forskjell! Da går det som en lek.Icetruck skrev:Var faktisk innom der for noen uker siden for å prøve krypkjøringa med min egen sykkel, klarte søren ikke snu inni den firkanten med raketten min
Nei, nå er det slutt på alt som heter festing og nå er det mc for alle pengaSnill Vaffel skrev:Skal du ut i dag eller Carpa??
Er ganske sikker på at du har planer om oppkjøring i år hvis det overhode er praktisk mulig....Carpa skrev:Nei, nå er det slutt på alt som heter festing og nå er det mc for alle pengaSnill Vaffel skrev:Skal du ut i dag eller Carpa??men det var kanskje det du mente
Siste frist er 1. oktober så det går nok ikkeDuville skrev:Er ganske sikker på at du har planer om oppkjøring i år hvis det overhode er praktisk mulig....Carpa skrev:Nei, nå er det slutt på alt som heter festing og nå er det mc for alle pengaSnill Vaffel skrev:Skal du ut i dag eller Carpa??men det var kanskje det du mente
![]()
Mi får se.. som barnebarnet på 2 - 3 sa når det var noe han haddde veldig lyst på - han herma etter bestemora....Carpa skrev:Siste frist er 1. oktober så det går nok ikkeDuville skrev:Er ganske sikker på at du har planer om oppkjøring i år hvis det overhode er praktisk mulig....Carpa skrev:Nei, nå er det slutt på alt som heter festing og nå er det mc for alle pengaSnill Vaffel skrev:Skal du ut i dag eller Carpa??men det var kanskje det du mente
![]()
ja, åsså har du kjøpt sykkel i samme perioden, dette går ihvertfall ikke sakteCarpa skrev:Ja vi får se da :-)
Nå er det vel ca tre uker siden jeg prøvde min aller første mc og frem til i dag så har jeg prøvd 4 forskjellige. Artig det også
Fest hva er det, mente kjøring ja HeheCarpa skrev:Nei, nå er det slutt på alt som heter festing og nå er det mc for alle pengaSnill Vaffel skrev:Skal du ut i dag eller Carpa??men det var kanskje det du mente
Det blir nok vanskelig, da må jeg rekke det i løpet av denne uka for jeg har jo vært så talentløs at jeg har kjøpt meg ferietur til Tyrkia i slutten av denne månedenSnill Vaffel skrev:Du står du på rekker du det før okt;)
Mulig jeg kan bli litt vel gira når jeg blir hekta på noepelsen skrev:ja, åsså har du kjøpt sykkel i samme perioden, dette går ihvertfall ikke sakteCarpa skrev:Ja vi får se da :-)
Nå er det vel ca tre uker siden jeg prøvde min aller første mc og frem til i dag så har jeg prøvd 4 forskjellige. Artig det også