
Sent fra min D6503 via Tapatalk
Ja visst f*** gjorde jeg det.mortenolb skrev:Pfff. Du satt på den du!
K1300S er nå snart 6 år, og kanskje kommer det snart noe nytt i sportstourer segmentet fra BMW? Who knows...LordShaft skrev:
Jeg har kikket mye på k1300s, men lurer på om denne kan bli litt stor. Hvertfall for vestlandsveier resten av sesongen? Hvor lett er det å leke seg på svingete vei med en tilsynelatende lang sykkel som busa eller 1400?
Note4
Dette er definitivt en av de fineste syklene bmw har produsert. Men jeg er kan ikke fordra den helvetes boxer motoren. Den tar unødvendig med plass og ja jeg liker den bare ikke. Men jeg har kikket mye på denne sykkelen.
1. Om drittveier er prioritet - se etter sykler med lang fjerdingsvei: dvs. GS, Explorer, KTM 1190, 1290 etc.LordShaft skrev:Dette er definitivt en av de fineste syklene bmw har produsert. Men jeg er kan ikke fordra den helvetes boxer motoren. Den tar unødvendig med plass og ja jeg liker den bare ikke. Men jeg har kikket mye på denne sykkelen.
Nå vet jeg ikke hvordan k1300s er på telehiv og vanlige vestlandsveier. Men R sykkel er relativt vondt og ubehagelig å kjøre slik vei med hehe.
Når de leverer den r1200rs så skjønner jeg faen ikke poenget med å produsere 1000xr![]()
Men jeg ser at det blir et tøft valg å finne "min" sykkel når jeg kommer hem
Note4
Kardang er jo absolutt et ekstra pluss i dette segmentet
Men så er det jævlig lite krutt i denne sykkelen. Bare 125. Det er litt marginalt tror jeg. Med tanke på hva jeg er vant til
[quote="hakhap"]Det er nok en [url=http ... ra Aprilia han trenger for de alpe hårnålene.hakhap skrev:
[img]http://images.gizmag.com/gallery_