LordShaft skrev:
Jeg har kikket mye på k1300s, men lurer på om denne kan bli litt stor. Hvertfall for vestlandsveier resten av sesongen? Hvor lett er det å leke seg på svingete vei med en tilsynelatende lang sykkel som busa eller 1400?
Note4
K1300S er nå snart 6 år, og kanskje kommer det snart noe nytt i sportstourer segmentet fra BMW? Who knows...
Litt heftig sykkel for Norske forhold. Men du verden for en reser i utlandet :-) Jeg hadde ikke en dag under 200km/t i 2010. Fant ut at det kunne blitt dyrt :-)å
Så bytta min inn i en GSA i november 2010 av diverse årsaker. Den er mye bedre på elendige norske kyrastier. K1300S'n kjente hver minste grus stein... GSA'en bare høvler over de! Det er det Adventure syklene er gode til.
Men når det gjelder hastighetscruiser som også tar svingene som en lek, da er valget enkelt - K1300S! !
Lykke til med jakten
Edit; Ps, imorgen skal jeg ned til downtown Vancouver å sikle på BMW og Ducati
http://www.vancouver-bmwducati.com
I tillegg teste Mustang. Da er ferien komplett her i Canada!