Ække så lett,da,husk gubben og gamla lå og dro,men ikke fekk opp rota......

ArcticTiger skrev:Har du vært noe mer ute på tohjul i det siste og inspisert de øvre bygder a Pollti
Fytti katta hvor fæl du er ? Skikkelig kriminull altsåArcticTiger skrev:I sommer fikk jeg $5 (fem dållars, ca. 30 kroner) i fine (bot) for å ha parkert bilen i feil retning foran Hytta, det var litt av en lærepenge, passet meg vel for å gjøre en sånn kriminell handling flere ganger
Herregud,Sjusjøen Norges største hyttefelt har ikke kommet så langt at det er parkeringsvakter der.ArcticTiger skrev:I sommer fikk jeg $5 (fem dållars, ca. 30 kroner) i fine (bot) for å ha parkert bilen i feil retning foran Hytta, det var litt av en lærepenge, passet meg vel for å gjøre en sånn kriminell handling flere ganger![]()
Har du vært noe mer ute på tohjul i det siste og inspisert de øvre bygder a Pollti
Pollti skrev:Du bor litt vest for meg Geir og det er helt sant ikke mye subsidier her heller. Bortsett fra den eneste bonden her som sprøytet 3 cm med kumøkk over 2 kilometer vei. Jeg holdt på å gå på trynet i møkka hennes men Sheriffen påstod det var i berettiget harme og da var det ikke straffbart. Da jeg spurte om jeg kunne stjæle Bio Tex hos Irma 1000 etter å driti trusa full i forfjuppselsen over å skli i kumøkk så kunne jeg vist ikke det. Det er tjuveri sa han da.Og straffbart. Makan til hemoridehue ! Jeg hadde sikkert blitt anmeldt for den kommentaren hadde jeg ikke kjent ham![]()
![]()
Er i Bergen en ukes tid mellom 15.juli til 15. august. Da kan vi drikke kaffe, ha skrekkhistorier om Hyser og kjøreopplæring,kumøk og murring hvis du har tid ? HausGestapoene sender vi på Sundt så vi får løst alle verdensproblemene ?