Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av SuperMorten »

Sprint skrev:Det ble brukt propanbrenner på ugress ved Kopervik kirke,resultat hele greia brant ned. :scratch
Sånn ugressfjerning...?

Bilde
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Stikk innom morten!

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

KB hadde Alfaratien på sørvis fredag. Og nå skjønner jeg lite. Hun påstår de skiftet ole og filter også kikket de inne motoren med ei fleksibel stang. De sjekket nok tannreima ?
Jeg ilte uten opphold til en Alfa pusher her i nærheten av Pisa og han beroliget meg med at motornr/chassis nr tilsier at dette er 2011 model og det er nye servicerutiner. Akkurat som om jeg ikke visste det etter å ha snakket med KB ! Skreiv under kontrakta gjorde jeg og. Jeg fikk oppgitt nøyaktig dato og klokkeslett for neste "service" og tannreimbytte. Han lovte pent og pyntelig at alt var i sin skjønneste orden. Han rettet litt på slipsknuten da jeg uttrykte tvil :sorry Men han var høflig og opplysende ihvertfall.
Nå regner de visst ikke sånt i kilometer lengre men i år inkludert levealder på tennplugger :scratch
Litt Grazie og Prego etter rituell kaffedrikking. Var morsomt å se at han referete til bremsecaliperen som trøbblet i fjor. Han dro full servicehistorikk opp via reg. nr og land kode. Jeg håper de telte hvor mange hjul den hadde :knegg

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

Detta hadde værrt noe for deg Pollti :vs :hallo :yeyeye http://www.dagbladet.no/2012/07/27/tema ... /22689464/" onclick="window.open(this.href);return false;

Og så hadde du fått noe å tenke på når HG var ute på shåppingtur med den :knegg

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Tror du eieren tar Eskroten i bytte :-k Nå begynner den å løse seg opp forresten, stålmarken gnager hardt på dette eksemplaret av germansk ingeniørkunst. Den brekker antagelig i 2 innen 2 år :knegg
Men har bestilt ny Mito med 6 trinns TCT gearkasse. Hva TCT gearkasse er for no har jeg ikke peiling på men det er sikkert ånkli fint :scratch Denne gangen ble det 170 hesteren som jeg tror AJ har vært med på å bygge. Han kjører jo rundt med engelskmenn og maltesere stappa inn i Transit gearkassa si. Åssen disse spagetti og makaroni gnafserene får stappa 170 hester inn i en symaskinmotor er nok takket være AJ sine gode råd :prf

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Eskroten er i ferd med å løse seg opp i sine enkelte bestandeler nå, det kritiske punktet er nært. Haus Gestapo pleier barten sin og det betyr vanligvis trøbbel for meg. Men noe har jeg lært og det er at brent barn lukter ille så nå har jeg 4 gode avløsere på lur. En Fård Fiasko,2 Sjarmedeser og en Toyopet. Sjarmedesene har krykkeholder bak førersetet og rullator feste i bagasjerommet og av alle gærne kjærringting-AUTOMATGEAR :redface Det trues vilt med at hun vil se og prøve før det handles så dette blir dyrt tror jeg. Minst 7 000 kroner. Litt rart at hun ikke stoler på min god dømmekraft som plukker ut håpløse biler non stop uten å hverken se eller å prøve de ! :-)å Hu vøler ikke penger. :scratch

mekkern
Innlegg: 7656
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

har fått bekreftelse på at Hysa med lett guttunge gjør 130...godt han ikke fikk en uplomba 2takter.. :-)å
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Har han det så travelt da :scratch De 2 Hysene jeg har bare tikker og går uten problemer. Eneste som har skjedd i år er at 2 skruer på søleplogen har falt av men i det ånkli flåtte skrueutvalget fra Biltema fant jeg passende reservedeler. Sjekket olja på Hysa som KawaB. kjører til daglig og av hva jeg kunne se i glasset så er den olja skikkelig skambanket pluss at den har brukt ørlitegranne olje og. Tar et oljeskift i dag selv om det bare er 2500 km siden sist.

mekkern
Innlegg: 7656
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

tja... travelt og travelt..har noen dårlige minner sjøl.. :-J

løsnet et par skruer på sølefangeren hans også.

tenker det blir et skift snart her også-ungdommen har visst tid til å kjøre :scratch
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Intrykket via seglasset var dårlig. Men etter tapping så viste seg at den var ganske så jomfrulig den Castrol olja. Å se til ihvertfall. Hadde uten tvil holdt sesongen ut.

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

I dag er det blitt handlet germansk teknologi til Haus Gestapo. Jeg formelig vasset i herlige KabulKareter,Skropel, Fård, Koreansk Industri Avfall og andre lekkerbiskener i varierende grad av forfall. Hu blei så sinna at hu nesten sprakk-ikke no av det jeg ville ha falt i smak :sorry
Jeg okket og oiet og hylte og skreik men det hjalp ikke. Hu tok 110 gangen ivrig assistert av en gammel buk-kamerat ! :bl3 At en gammel ex-KGB kan falle så dypt er uforståelig :-)å
Men jeg fikk grini meg til nye bremser foran og bak, full service,nye sommerdekk og full Ditec polering ihvertfall pluss en veldig god pris på blåtann handsfri for ettermontering. Prøvde meg på hengerfeste og men da begynte både hestehandleren og HG å flekke tenner :O Denne bilen er et solid brudd på husets lave bilstandard for bil nr 2. =; Meget betenkelig syntes jeg :redface

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

Det vakke mye du fikk med på en bilhandel te 7000 kroner :roll :-)å

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Det ble mye dyrere enn 7 000 som var min grense ! No ånkli drit å bli truet av HG. Trenger minst 10 år med intensiv herpesering for å gjøre den til Ånkli Pollti Bil.

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

Vare en ånnkli nerusta Bærsjedez Menz du fikk tak i til a eller :-k

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Hadde det bare vært så vel :sorry Men Bæsjedes ble det. Selv om det ble svinebank før jeg måtte gi meg for å berge livet så kan det hende at det er håp for germaneren. Sjappa gav 6 mnd garanti og Bæsjedes ruster fælt. Er det ikke rusta høl i den om 6 mnd så skal jeg klage til ørevoksen smelter i hue på selgeren :knegg
Nå er Alfaen forbudt sone for Haus Gestapo og KawaB ! Fascisttralla er bare min.

Svar