xyvind's logg [ADVENTURE]
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Re: xyvind's logg [ADVENTURE]
Jeg er ikke uenig i at dette er en ting som det kan være greit å snakke om, siden det nok er mange som ikke er klar over det, men å overta denne tråden med det synes jeg var unødvendig. Det burde antakeligvis heller vært startet en egen tråd for temaet, og la det ligge etter de første par postene om det her. For meg betyr disse reglene i stor grad at vi har for mye byråkrati, og definitivt for mange ting som folk skal bry seg med. Derav sammenligningen, om enn kanskje litt søkt, med hvorvidt fartsgrensen brytes på turene våre. Det skjer kontinuerlig, og er like fullt et lovbrudd, men det er totalt meningsløst å overkjøre en tråd med det.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Enig i det aller meste i ditt siste innlegg i denne tråden, mortenolb
.
Men en bruker her på MCsiden må likevel tåle relevante spørsmål uten å gå helt i "svart" og svare på en mer avvæpnende måte enn det xyvind gjorde i denne tråden.
Og med det regner jeg med - og håper - at siste ord fra meg er sagt i denne saken.

Men en bruker her på MCsiden må likevel tåle relevante spørsmål uten å gå helt i "svart" og svare på en mer avvæpnende måte enn det xyvind gjorde i denne tråden.
Og med det regner jeg med - og håper - at siste ord fra meg er sagt i denne saken.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
Takk for dette innlegget under her. Det beste på mange sider her, siden xyvind slettet sine bilder.
Forklarte han ikke også at noen av bildene var arrangert litt spesielt for å få litt kule inntrykk? Eller tar jeg feil?
Ja, nå var jo hele poenget med svaret mitt å vise hvor det kan tolkes som det insinueres at det ble begått lovbrudd. Jeg mener hele diskusjonen var poengløs her, da det er ekstremt demotiverende for en trådstarter å legge sjela i å dele opplevelser fra turen, for så å ende opp med dette. Jeg har full forståelse for at det ikke gir noen mersmak.
Forklarte han ikke også at noen av bildene var arrangert litt spesielt for å få litt kule inntrykk? Eller tar jeg feil?
Ja, nå var jo hele poenget med svaret mitt å vise hvor det kan tolkes som det insinueres at det ble begått lovbrudd. Jeg mener hele diskusjonen var poengløs her, da det er ekstremt demotiverende for en trådstarter å legge sjela i å dele opplevelser fra turen, for så å ende opp med dette. Jeg har full forståelse for at det ikke gir noen mersmak.