Fy flate.E-strom skrev: 23 mai 2020, 22:55 Først denne:
Og så litt take-away fra Sunndalsøra og opp til denne rasteplassen:
![]()
Dagens bilde
- niko
- Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900 2006
Re: Dagens bilde
- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
Nydelig vær i sandkassa mi i dag. Beklager igjen at det ikke passet å møte deg og bli med noen mil. Men godt å se at du har kost deg her 

- E-strom
- Motorsykkelen din: BMW R1250GS og DRZ400S
- Kontakt:
Det gikk veldig bra å kjøre likevelkjellv skrev: 24 mai 2020, 00:05 Nydelig vær i sandkassa mi i dag. Beklager igjen at det ikke passet å møte deg og bli med noen mil. Men godt å se at du har kost deg her![]()

Men; kan ikke du ta med deg en spade og frese over Trollstigen på en av T7-turene dine? Hører at Vesenet sliter med for liten redskap, men den rød/hvite greier sikkert brasene

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle
Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle

Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html
- kjellv
- Moderator
- Kontakt:
Trollstigen var ferdig brøyta for flere uker siden den, men så kom det mye ny snø helt fram til 16. mai. Nå er det stengt fordi det er ekstrem rasfare. Det er svært mye snø som skal ned de faste stedene, og slike snøras har alltid med seg en del stein. Vi får nok smøre oss med tålmodighet litt til.E-strom skrev: 24 mai 2020, 13:04Det gikk veldig bra å kjøre likevelkjellv skrev: 24 mai 2020, 00:05 Nydelig vær i sandkassa mi i dag. Beklager igjen at det ikke passet å møte deg og bli med noen mil. Men godt å se at du har kost deg her![]()
![]()
Men; kan ikke du ta med deg en spade og frese over Trollstigen på en av T7-turene dine? Hører at Vesenet sliter med for liten redskap, men den rød/hvite greier sikkert brasene![]()
Jeg sitter standby med nøklene i handa og venter på at Trollstigen skal åpne. Vet du hvor langt det er åpent fra Valldal? Er det kun selve stigen som et stengt?kjellv skrev: 24 mai 2020, 19:51Trollstigen var ferdig brøyta for flere uker siden den, men så kom det mye ny snø helt fram til 16. mai. Nå er det stengt fordi det er ekstrem rasfare. Det er svært mye snø som skal ned de faste stedene, og slike snøras har alltid med seg en del stein. Vi får nok smøre oss med tålmodighet litt til.E-strom skrev: 24 mai 2020, 13:04
Det gikk veldig bra å kjøre likevel![]()
Men; kan ikke du ta med deg en spade og frese over Trollstigen på en av T7-turene dine? Hører at Vesenet sliter med for liten redskap, men den rød/hvite greier sikkert brasene![]()
Edit: la til dagens øvingsbilde
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Hehe, gjør det samme jeg også. Tradisjon å gladgasse oppover der tidlig i sesongen.kgjersda skrev: 24 mai 2020, 22:11
Jeg sitter standby med nøklene i handa og venter på at Trollstigen skal åpne. Vet du hvor langt det er åpent fra Valldal? Er det kun selve stigen som et stengt?
Dagens her er mot Tjeldbergodden. Masse svinger, fin asfalt, og stort sett bare en KTM å se på veien, som jeg da satt på selv. Magisk.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- kjellv
- Moderator
- Kontakt:
Nei dessverre jeg vet ingen ting om dette. Men den rasfarlige strekningen er selvfølgelig på Åndalsnessiden. Jeg vet at det hvert år ikke blir åpnet før to bestemte tas har kommet ned, disse to vet man er farlige og at de før eller siden kommer. Fra Valldal og opp på platået er vel ikke regnet som spesielt rasfarlig.kgjersda skrev: 24 mai 2020, 22:11Jeg sitter standby med nøklene i handa og venter på at Trollstigen skal åpne. Vet du hvor langt det er åpent fra Valldal? Er det kun selve stigen som et stengt?kjellv skrev: 24 mai 2020, 19:51Trollstigen var ferdig brøyta for flere uker siden den, men så kom det mye ny snø helt fram til 16. mai. Nå er det stengt fordi det er ekstrem rasfare. Det er svært mye snø som skal ned de faste stedene, og slike snøras har alltid med seg en del stein. Vi får nok smøre oss med tålmodighet litt til.E-strom skrev: 24 mai 2020, 13:04
Det gikk veldig bra å kjøre likevel![]()
Digg tur idag 

- xses
- Motorsykkelen din: Suzuki GSXF 750 `98
Rolig og fint! 
Sent fra min Huawei p20pro via Tapatalk

Sent fra min Huawei p20pro via Tapatalk
1998 Suzuki GSX 750F
Juni 2014 50700km :)
29.08.2014 52618km :)
02.08.2016 59518km :)
29.06.2018 61497km :)
14.08.2019 66069km
11.08.2020 68635km
27.08.2021 73365km
Juni 2014 50700km :)
29.08.2014 52618km :)
02.08.2016 59518km :)
29.06.2018 61497km :)
14.08.2019 66069km

11.08.2020 68635km

27.08.2021 73365km

Gårsdagens, rekker nok ikke noen tur i dag
Fjellovergangen i Tydal/Røros. Fin temp og, faktisk.
Fjellovergangen i Tydal/Røros. Fin temp og, faktisk.
Trenger vel egentlig ikke å skrive noe om dette.
Nå har jeg surmult og vært sur som fa** i to år og plutselig ble jeg positiv.....
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Fantastisk sted å bare sette seg ned og se utover når det er blå himmel og vindstille.
Var der for noen år siden med de samme forholdene som det ser ut til at du også fikk på dette bildet.
Så du er på Vestlandstur nå i pinsen, altså?
I så fall, perfekt timet, må man kunne slå fast...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- kjellv
- Moderator
- Kontakt:
Vakkert utover Stadthavet i dag.
Jeg har vært der et par ganger selv, men aldri i slikt vær som dette. I fjor droppa jeg siste kilometrene ut dit, overnatta på Selje og dro videre dagen etter. I tåke og regn har det ingenting for seg å kjøre ut på platået.
Jeg har vært der et par ganger selv, men aldri i slikt vær som dette. I fjor droppa jeg siste kilometrene ut dit, overnatta på Selje og dro videre dagen etter. I tåke og regn har det ingenting for seg å kjøre ut på platået.
Sitter på lote nå å venter på ferje. Tenkte alle ville dra sørover så da tok jeg turen hit. Møter MYE motorsykler. Kjempe kos
Nå har jeg surmult og vært sur som fa** i to år og plutselig ble jeg positiv.....