Frister til gjentakelse, men da i eget tempo.
Litt stressende i perioder å kjøre og å være avhengig av andre...

(Helt på toppen av Grossglockner-passet...)

(Sjelden 'fugl' som vekket nysgjerrigheten hos mange...)
Et par kllometer fra min vinkjeller.....Jompa skrev:Her var jeg for noen år siden.
Museet ligger i tilknytning til fabrikken et kort stykke fra Pisa.
Vil påstå at det var perfekt forholdRuneMC skrev:Bare fortsett å poste bilder ja - har aldri kjørt Trollstigen selv. Det ideelle er vel sannsynligvis utenom mest trafikkerte sesongen. Hvordan var det nå?
Oh yes!Snikkeren skrev:Men du, AJ. Du vet at det går an å kjøre den ned, så opp, så ned igjen, ikke sant?
Hmm - om vi leser mellom linjene og legger godviljen til virker det nesten som om du er litt fornøyd med Stelvioen joAJ skrev:Nevnte jeg at jeg blir kontaktet av folk omtrent overalt jeg stopper av folk som har spørsmål og (positive) kommentarer om Stelvio'en?
Siste gang på Dombås, Esso-stasjonen, hvor en Honda-eier, ikke greide å vente til jeg hadde fått tatt av meg hjelmen og øreplugger, før han kommenterte "flott maskin" med et bredt glis... :-)
poulet_cavalier skrev: Hmm - om vi leser mellom linjene og legger godviljen til virker det nesten som om du er litt fornøyd med Stelvioen jo![]()
Stelvio har 105 Hk og det høres antakelig lite ute, men butt-Dyno'en forteller meg at det føles som at det er en god del merpoulet_cavalier skrev:Hmm - om vi leser mellom linjene og legger godviljen til virker det nesten som om du er litt fornøyd med Stelvioen joAJ skrev:Nevnte jeg at jeg blir kontaktet av folk omtrent overalt jeg stopper av folk som har spørsmål og (positive) kommentarer om Stelvio'en?
Siste gang på Dombås, Esso-stasjonen, hvor en Honda-eier, ikke greide å vente til jeg hadde fått tatt av meg hjelmen og øreplugger, før han kommenterte "flott maskin" med et bredt glis... :-)![]()
![]()