Da er det bare å pakke koffertene og vente på å dra

Du har selvfølgelig helt rettejs skrev:![]()
Hei Hei.
Skal vel betales minst en måned før turen .??
Betalingsfrist 6.6 Tur 6.7
Bruker nesten bare PayPal ved betalinger til utlandet, men ble litt nysgjerrig på å se hvordan utenlandsbetaling skjer vi egen nettbank etter det ArcticTiger skrev. Og jammen så det rimelig enkelt ut, gittArcticTiger skrev:Det er bare å gå i banken med regninga, så årner de det. Eller så går det å stille om nettbanken til "betaling utland", men så langt er ikke jeg kommet...
Betalingen ordner vi med på ny-året Intruder! Vi har betalingsfrist i begynelsen av juni, så det har ikke noe bråhastIntruder skrev:Jeg legger min betaling i Arctic Tigers hender
får håpe han tidsnok kursen til fedrelandet vender!!
Haster,det er relativt det : Ei lærerinne sa engang at "Ingenting går fortere enn tanken ! "ArcticTiger skrev:Betalingen ordner vi med på ny-året Intruder! Vi har betalingsfrist i begynelsen av juni, så det har ikke noe bråhastIntruder skrev:Jeg legger min betaling i Arctic Tigers hender
får håpe han tidsnok kursen til fedrelandet vender!!
Ingen blir liggende alene på hytta tror jeg,turledersjet AJ kommer nok til å sørge for det..lasse_hansen skrev:Haha![]()
Gleder meg masse til denne turen merker jeg. Blir spennende å hilse på flere av folka her inne![]()
Om jeg ikke ender opp alene på hytta, mens de andre sitter utenfor å grillerhaha...
Du har jo vært med et par av oss her inne på tur tidligere, du... OleB & Cecilie, hennes bror og samboer og Bakpå og meg. Så detta skal nok gå bra, serrulasse_hansen skrev:Haha![]()
Gleder meg masse til denne turen merker jeg. Blir spennende å hilse på flere av folka her inne![]()
Om jeg ikke ender opp alene på hytta, mens de andre sitter utenfor å grillerhaha...
Siden det erseks måneder til har jeg ikke begynt å grue meg enda,men....lasse_hansen skrev:Gruer meg skikkelig, biter negler og griner meg i søvn hver kveld![]()
Nei da, hehe, Ja blir nok spennende dette se.. Blir utrolig moro å hilse på flere ifra mc-siden familien