Fsva [b L o g g] Street Triple 675
- Fsva
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple 675 2015
Re: Fsva's Triumph Street Triple <('-'<)
Snøen ble fort borte, Tommas.
Ellers veldig flott tur, fine veier og hyggelige å treffe nye forumfolk :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ellers veldig flott tur, fine veier og hyggelige å treffe nye forumfolk :)
- Fsva
Ble en liten til Helgeroa og Stavern med Toven i går. Artige veier og fint vær. 
Nå setter jeg kursen mot Halden. Det blir Horten-Moss ferga og mye E18/E6 pga dårlig tid... Hjem ingen på søndag tror jeg :)

Nå setter jeg kursen mot Halden. Det blir Horten-Moss ferga og mye E18/E6 pga dårlig tid... Hjem ingen på søndag tror jeg :)
God tur heimover, så blirre mer kjøring når du er tebake

- Fsva
Yep Yep :)
Ferdig i konf, så tok en svipptur opp til Fredriksten festning her i Halden i skumringen. Her lærte jeg å sykle for 19-20 år siden

I morgen skal jeg i bursdagsselskap i Fredrikstad og etterpå en liten tur til Skjærhalden i (15 tiden). Noen herfra som er med på å ta en is/brus/kaffe?
Ferdig i konf, så tok en svipptur opp til Fredriksten festning her i Halden i skumringen. Her lærte jeg å sykle for 19-20 år siden

I morgen skal jeg i bursdagsselskap i Fredrikstad og etterpå en liten tur til Skjærhalden i (15 tiden). Noen herfra som er med på å ta en is/brus/kaffe?

-
- Motorsykkelen din: 2016 Triumph Street Triple R
Du skulle sendt en melding. Har selv kjørt en del de siste dagene :)Fsva skrev:Yep Yep :)
I morgen skal jeg i bursdagsselskap i Fredrikstad og etterpå en liten tur til Skjærhalden i (15 tiden). Noen herfra som er med på å ta en is/brus/kaffe?![]()
2016 - Triumph Street Triple R ......
2015 - Yamaha MT07 3475km
Blogg: http://mcsiden.no/viewtopic.php?t=10362
2015 - Yamaha MT07 3475km
Blogg: http://mcsiden.no/viewtopic.php?t=10362
- Fsva
Jeg sender en SMS neste gang jeg setter snuta mot Østfold, mulig det blir en dagstur i tidsrommet 26-28 mai, har ikke bestemt datoen enda. 

- Fsva
Nå er det noen uker siden det har blitt postet noe i denne loggen. Jeg har hatt det travelt med skolearbeid, og PCen har blitt liggende i sekken når jeg har vært hjemme, men her kommer det noen bilder som er tatt i løpet av den siste måneden.
Det har stått mange motorsykler utenfor høgskolen i Porsgrunn i det siste, ofte kanskje så mye som 10 stk. Noen herfra?

Fotvilerene til baksetet er fjernet, jeg synes det ga sykkelen et lite løft utseendemessing :)

Moss-Horten ferga på vei til Halden 6. mai.

En liten tur til Fredriksten festning i Halden.

Tur rundt i Telemark og vestfold med folk fra forumet, takk for turen
Dette bildet er tatt langs Bolkesjøveien hvis jeg ikke husker feil.

På 17. mai var jeg heldig å fikk prøvekjøre den elektriske motorsykkelen ZERO SR.
Utrolig fascinerende sykkel. Du bare vrir om nøkkelen og ruller på høyrehånda og så flyr man av sted nesten helt lydløst. 0-100 skal den visstnok greie på 3.3 sekunder i følge produsenten, og jeg tror ikke de lyver etter å ha prøvekjørt. Artig sykkel som viser litt av fremtiden.

Han her har samme oppfatning av sykkelen som meg, hvis noen er interessert i å se video av sykkelen.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=z7PHOiPMFq8[/video]
Det har stått mange motorsykler utenfor høgskolen i Porsgrunn i det siste, ofte kanskje så mye som 10 stk. Noen herfra?

Fotvilerene til baksetet er fjernet, jeg synes det ga sykkelen et lite løft utseendemessing :)

Moss-Horten ferga på vei til Halden 6. mai.

En liten tur til Fredriksten festning i Halden.

Tur rundt i Telemark og vestfold med folk fra forumet, takk for turen

På 17. mai var jeg heldig å fikk prøvekjøre den elektriske motorsykkelen ZERO SR.
Utrolig fascinerende sykkel. Du bare vrir om nøkkelen og ruller på høyrehånda og så flyr man av sted nesten helt lydløst. 0-100 skal den visstnok greie på 3.3 sekunder i følge produsenten, og jeg tror ikke de lyver etter å ha prøvekjørt. Artig sykkel som viser litt av fremtiden.

Han her har samme oppfatning av sykkelen som meg, hvis noen er interessert i å se video av sykkelen.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=z7PHOiPMFq8[/video]
- supersic
- Motorsykkelen din: SpeedTriple
Re: Fsva & Triumph Street Triple [b L o g g]
Sikkert kult med elsykkel, men den der ser ut som en dass noe som gjør at det blir solgt ca 2 i året
-
OnlineBjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Ja den ser litt "moped" ut, det skal jeg være enig i, men jeg tror helt ærlig at følelsen ved å kjøre en slik er ganske artig og annerledes. Ikke for at jeg i mine villeste fantasier vil kjøpe meg en slik, men du verden å lyst jeg har til å prøvekjøre en! 

- Fsva
Den ser helt klart liten ut, men designet er ikke så verst.supersic skrev:Sikkert kult med elsykkel, men den der ser ut som en dass noe som gjør at det blir solgt ca 2 i året

Du får heldigvis mange anledninger til å teste elektrisk sykkel de kommende åreneBjerknez skrev:Ja den ser litt "moped" ut, det skal jeg være enig i, men jeg tror helt ærlig at følelsen ved å kjøre en slik er ganske artig og annerledes. Ikke for at jeg i mine villeste fantasier vil kjøpe meg en slik, men du verden å lyst jeg har til å prøvekjøre en!

- Fsva
I går tok jeg av bakhjulet for å vaske, polere og vokse felgen skikkelig. Etter en omgang med felgrens, zalo
, super resin polish og wax ble det blankt og fint.

Fine spor i spacerene mellom felg og svingarm

Fine spor i spacerene mellom felg og svingarm

- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Så det finnes folk som gidder å ta av bakhjulet for å vaske altså 

- Fsva
Det her synes jeg du brede innføre som ukentlig rutine, mortenolb
Det så helt jævlig ut på venstresiden av felgen pga. olje fra kjede. Etter felgrens og zalo så det fortsatt ikke ut. Så da ble hjulet tatt for å skaffe seg litt arbeidsrom. Autoglym Super Resin Polish tok oljen uten problemer og så fikk jeg vasket svingarmen og baksiden av potta i samme slengen.

Det så helt jævlig ut på venstresiden av felgen pga. olje fra kjede. Etter felgrens og zalo så det fortsatt ikke ut. Så da ble hjulet tatt for å skaffe seg litt arbeidsrom. Autoglym Super Resin Polish tok oljen uten problemer og så fikk jeg vasket svingarmen og baksiden av potta i samme slengen.
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Re: Fsva [b L o g g]
Det kommer faktisk aldri til å skje. Det er et jævla helvete å få det hjulet på igjen 

- Fsva
Re: Fsva [b L o g g] A2-A overgangskurs
Da er jeg påmeldt A2-A overgangskurs
Så førstkommende søndag blir det på med gul vest og samband. Det var ikke mulig å bruke egen sykkel på kurset, jeg spurte, siden man skal få kjenne på kreftene i en tung sykkel. Egentlig veldig logisk
4400kr fattigere blir jeg også, men sannsynligvis lærer jeg supermasse i løpet av de 315 minuttene som kurset varer
Uansett blir det artig å kjøre KTM Duke 690R
og/eller Suzuki GSR600
(hvis kjøreskolen ikke har endret på stallen siden jeg tok A2 lappen)