Så bra

Gratulerer så mye med dagen

Så bra
Takk, takk... :) .
Hehe, bortsett fra min mor og ellers nær familie, så er du den første som har gratulert meg med dagen i dag. Ikke en gang dem på jobben har gratulert meg med dagen.AJ skrev: 27 jun 2019, 21:30 Hey!
Bjerknez'en har jøbbers i dag, som vi sier her på Hadeland.
Så da må man selvfølgelig gratulere med dagen til kroppen, som er på god vei inn i sin andre ungdom![]()
Kloke ord.kjellv skrev: 28 jun 2019, 16:54 Jeg er forsåvidt enig med deg Ove, ingen grunn til å feire at man er et år eldre..
Man kan evt feire at man har overlevd et år til..
Men gratulerer med dagen uansett
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Grattis!Bjerknez skrev: 28 jun 2019, 01:43Hehe, bortsett fra min mor og ellers nær familie, så er du den første som har gratulert meg med dagen i dag. Ikke en gang dem på jobben har gratulert meg med dagen.AJ skrev: 27 jun 2019, 21:30 Hey!
Så da må man selvfølgelig gratulere med dagen til kroppen, som er på god vei inn i sin andre ungdom![]()
![]()
Det er fordi jeg synes bursdager bare er en tåpelig grunn til å feire så derfor liker jeg ikke å flashe slikt. Det har dog intet å gjøre med at jeg blir gammel etc.![]()
Men ser jeg har bommet med å ikke fjerne fødselsdatoen her i forumet![]()
Men takk for gratulasjonen AJ![]()
Takk, på etterskuddDansekris skrev: 30 jul 2019, 10:23Grattis!Bjerknez skrev: 28 jun 2019, 01:43Hehe, bortsett fra min mor og ellers nær familie, så er du den første som har gratulert meg med dagen i dag. Ikke en gang dem på jobben har gratulert meg med dagen.AJ skrev: 27 jun 2019, 21:30 Hey!
![]()
Det er fordi jeg synes bursdager bare er en tåpelig grunn til å feire så derfor liker jeg ikke å flashe slikt. Det har dog intet å gjøre med at jeg blir gammel etc.![]()
Et år nærmere en fullspeca R1200 GS og den dyreste Klim-dressen. Bare vent!
Dansekris skrev: 30 jul 2019, 10:23Grattis!Bjerknez skrev: 28 jun 2019, 01:43Hehe, bortsett fra min mor og ellers nær familie, så er du den første som har gratulert meg med dagen i dag. Ikke en gang dem på jobben har gratulert meg med dagen.AJ skrev: 27 jun 2019, 21:30 Hey!
![]()
Et år nærmere en fullspeca R1200 GS og den dyreste Klim-dressen. Bare vent!
Grattis!Jompa skrev: 30 jul 2019, 14:01Gratulere med dagen, Bjerknez !
Jeg synes absolutt det er grunn til å feire at man blir eldre, alternativet er ikke så mye å trakte etter...
Selv er jeg 55 år i dag, bare i tilfelle noen skulle finne på å slenge inn en liten gratulasjon
Jeg lar ikke en eller annen dato komme i veien for en artig slengbemerkning hvert fall!Bjerknez skrev: 30 jul 2019, 14:10 Er vel over en måned siden jeg hadde bursdag nå, så de som ikke har gratulert meg før nå kan ta seg en bolle mener jeg![]()
Men grattis med dagen Jompa!![]()
Å faen, er det over en måned siden.Bjerknez skrev: 30 jul 2019, 14:10 Er vel over en måned siden jeg hadde bursdag nå, så de som ikke har gratulert meg før nå kan ta seg en bolle mener jeg![]()
Du må ikke være så streng med deg selv Jompa. Du blir ikke dement, bare eldre. Man blir gjerne litt senere når man blir eldre. Kanskje du burde gå for en GS snart?Jompa skrev: 30 jul 2019, 14:52Å faen, er det over en måned siden.Bjerknez skrev: 30 jul 2019, 14:10 Er vel over en måned siden jeg hadde bursdag nå, så de som ikke har gratulert meg før nå kan ta seg en bolle mener jeg![]()
Der bekrefta du det fruen har påstått lenge, at jeg begynner å bli dement.
Ja,ja får vel feire å prøve og gjøre det beste ut av livet før jeg vandrer helt inn i tåka![]()
Ikke egentlig. Hadde uten tvil valgt GSen. Nå er riktig nok den på bildet kanskje 10 år eldre enn den under, så ikke helt rettferdig.