med å slippe unna med bare en tur til Sverige før jul.
Kameraten min har vært på systemet i nabolandet å kjøpt inn varer for hele kameratgjengen til jul.
Med å doble kvoten noen ganger har han gjort både miljøvernere og oss andre en god tjeneste.

Og du har fløtta derifra ?JK95 skrev:Ser der ingen skulle tru at nokon kunne bu fra heimkommunen![]()
Du fortjener nesten en gratulasjon for at du har holdt ut i nesten 30 år på "kontrakt" eller flere kontrakter blir det vel på så mange år.evike skrev:Jeg sitter nå og holder på ørene, for at ikke smilet skal gå helt rundt.
For første gang på ca. 30 år så har jeg nå fått FAST jobb, hvor det ikke er meningen at jeg skal slutte! Fast jobb, fast lønn, så langt inn i fremtiden jeg kan se. Det har tatt meg 7 år siden jeg satte meg dette målet, men endelig er jeg altså fremme.
Nå kan jeg VIRKELIG se frem til mc-ferie 2013, som altså er England rundt omkring.
Og attpåtil er det fræddan!!
Måtte dessverre bli bygutt for å gå skoleJompa skrev:Og du har fløtta derifra ?JK95 skrev:Ser der ingen skulle tru at nokon kunne bu fra heimkommunen![]()
Bare for å presisere:Jompa skrev:Du fortjener nesten en gratulasjon for at du har holdt ut i nesten 30 år på "kontrakt" eller flere kontrakter blir det vel på så mange år.evike skrev:Jeg sitter nå og holder på ørene, for at ikke smilet skal gå helt rundt.
For første gang på ca. 30 år så har jeg nå fått FAST jobb, hvor det ikke er meningen at jeg skal slutte! Fast jobb, fast lønn, så langt inn i fremtiden jeg kan se. Det har tatt meg 7 år siden jeg satte meg dette målet, men endelig er jeg altså fremme.
Nå kan jeg VIRKELIG se frem til mc-ferie 2013, som altså er England rundt omkring.
Og attpåtil er det fræddan!!
Æ hadde klikka forlengst.
Hvis du forandrer noe på akselavstand eller gaffelvinkel/forandrer den bærende delen er den ikke i samsvar med typegodkjenningen og da.....må det godkjennes på nytt.hakhap skrev:Lurer på hvor mye det går å endre bytte på en MC uten å må omregistrere den.
Fant noe foreskrift som sa ram og motor må vare likt. Men kan jeg endre på ram noe eller må den vare helt lik?
Du er vel ingen lekmann på og være dårlig duSvein2 skrev:Det er gøtt med farris i dag.
Vi var på julebord i går og jaggu stakk ho her innom.![]()