Åssen er været idag??
- Snikendeugle
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Re: Åssen er været idag??
23 grader i skyggen :)
Med en helt passe svak bris. Perfekt med andre ord.
Med en helt passe svak bris. Perfekt med andre ord.
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

26 grader og sola har vært fremme meste av dagen. Litt torden vær og en regnskur nå, men ser ut til at sola kommer frem snart igjen.
Beiset verandaen kun avbryt av en kaffe med Dexter på formiddagen, skikkelig solbrent ja :-)å
Sommer sommer sommer...........

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Strålende vær med mange og tjue varmegrader her i vestsolveggen på leid hytte i Jotumheimen Fjellsenter i Heidal'n!!
Her skal solen nytes sammen med italiensk rødvin fra trestett-glass til de siste solstrålene forsvinner bak en fjelltopp rett borti høgget her.
Og det betyr i hvert fall et par timer til
Her er det stille og rolig, kun den beroligende lyden av elva rett nedafor campingen og spurvesangen fra furutrærne.
Flott sted å campe, ser det ut som, med store områder, flere hytter. Absolutt et egnet sted for et forum-treff en gang i løpet av denne eller neste sesong.

Her skal solen nytes sammen med italiensk rødvin fra trestett-glass til de siste solstrålene forsvinner bak en fjelltopp rett borti høgget her.
Og det betyr i hvert fall et par timer til

Her er det stille og rolig, kun den beroligende lyden av elva rett nedafor campingen og spurvesangen fra furutrærne.
Flott sted å campe, ser det ut som, med store områder, flere hytter. Absolutt et egnet sted for et forum-treff en gang i løpet av denne eller neste sesong.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
I dag er det 23 grader og sol på Lena.
We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
- DrGreve
- Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
22 grader i Rana i dag og løvet på bjørka har virkelig fått fart på seg.
Får ikke nummer på sykkelen før i slutten av uken så det var utgjort, men det kommer sikkert flere soldager etterhvert. Prøvenummer 1, 17 og 18 mai får holde :)
Får ikke nummer på sykkelen før i slutten av uken så det var utgjort, men det kommer sikkert flere soldager etterhvert. Prøvenummer 1, 17 og 18 mai får holde :)
Sist redigert av DrGreve den 19 mai 2013, 14:55, redigert 2 ganger totalt.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)
Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

En smule varmt idag gitt. Ikke alle bur som takler det.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Motorsykkelen din: x
Nå kl 8.00 på mårran er det 18C, sol og litt disig. Vi har nettopp kommet hjem etter en liten spasertur ned til "sentrum" i Iola, Wisconsin hvor vi har spist en saftig frokost :-)å på Too-Dars dinner. Full frokost for 4 personer for 150 kr ække så galt
.
Fruen og Gjestene drar nå på bil-tur (Dodge Avenger) til Decorah, Iowa for å besøke det norsk-amerikanske museet "Vesterheim", og så imorgen videre til Chicago hvor våre gjester returnerer til Narvik.
Det er fint å nyte stillheten og roen i Hytta nå etter at de dro, så da tar jeg meg like godt en formiddagslur på sofan

Fruen og Gjestene drar nå på bil-tur (Dodge Avenger) til Decorah, Iowa for å besøke det norsk-amerikanske museet "Vesterheim", og så imorgen videre til Chicago hvor våre gjester returnerer til Narvik.
Det er fint å nyte stillheten og roen i Hytta nå etter at de dro, så da tar jeg meg like godt en formiddagslur på sofan

14,6C overskyet og opphold - enn så lenge. Flott temp for MC kjøring 

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
I dag er det 18 grader og overskyet på Lena.
Pogo
Pogo
-
Det er "lunt" her i Iola, Wisconsin for tida, det ligger jevnt på 27C om dagen, og sol fra en lettskyet himmel og en liten breeze. I natt var det en almindelig bra Thunderstorm (lyn-torden-vind-regn) i området, men til mårran idag skein sola igjen.
Så med fuktighet og varme vokser gresset så man kan høre det, nå er jeg staks ferdig med klippingen for denne gang. Måtte bare inn å kjøle meg ned litt med en Kald Cola :-)å
Og værvarslet sier bra vær framover og, så da er det vel ikke lenge til neste klipping
Så med fuktighet og varme vokser gresset så man kan høre det, nå er jeg staks ferdig med klippingen for denne gang. Måtte bare inn å kjøle meg ned litt med en Kald Cola :-)å
Og værvarslet sier bra vær framover og, så da er det vel ikke lenge til neste klipping

- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
10 grader, lettskyet, sørøst lett bris i Alta på morran i dag.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
Horten: 14, overskyet, opphold og ca 50% fukt på veien. Påvei til AGM for garantirep på min kones Z1000SX, defekte gjenger/bolt til innfesting av bakhjulsbolt. Tenkte å låne Tiger Sport.;
- DrGreve
19 grader klokken 0830 er akseptabel temp i mai. Tror det blir en fin sommer her oppe i gokk :)
Sist redigert av DrGreve den 21 mai 2013, 14:36, redigert 1 gang totalt.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

I dag er det 15 grader og overskyet på Lena. Det kommer noen regnskvetter av og til.
Pogo
Pogo
- Carpa
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Tåkete, grått og vått vær her i bygda. I morgen er det meldt 30mm nedbør, det blir vel artig å øve på både krypkjøring og bremsing i sving da tenker jeg :-)å
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
- Moby
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX-R 1000 L3
Møkkavær på kjeller i dag. Meldt mer nedbør hele uka 

There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers
- Carpa
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
I dag skal det nok være mulig å teste ut hvor vanntett kjøredressen er...
Carpas Crap a talk
Carpas Crap a talk
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Blogg
I dag er det 14 grader og regn på Lena.
Pogo
Pogo
- DrGreve
Litt sur vind og litt yr klokken 0800 her i Mo i Rana men nå har solen kommet fram og med den kom varmen. 25 grader i skyggen i skrivende stund er til å leve med :)

-
Det er 16C og overskyet nå på mårran kl 8.00 Iola, Wisconsin-tid (15.00 i Norge). Og det er litt godt med moderat temperatur og overskyet etter flere dager med 27c og steiksol :-)å
Idag skal jeg ut å handle olje til Guzzin, hva i allverden skal jeg velge, her som det ikke finnes biltema-olje å oppdrive
Idag skal jeg ut å handle olje til Guzzin, hva i allverden skal jeg velge, her som det ikke finnes biltema-olje å oppdrive

Regn og regn her idag.
@AT - well, her er diverse warnings om hva du ikke bør kjøpe, f.eks. hendige oljefat med Silogram, eller olje av merket Bullet - og andre "Consumer alerts"
http://www.pqiamerica.com/
@AT - well, her er diverse warnings om hva du ikke bør kjøpe, f.eks. hendige oljefat med Silogram, eller olje av merket Bullet - og andre "Consumer alerts"
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
RuneMC's foto på Flickr
-
Huff, ja jeg ser på nyhetene at det er fokti så det holler på AustlandetRuneMC skrev:Regn og regn her idag.

Takk for den olje-linken, der var det jammen meg litt av hvert, man ser at "sannheten" om at "Olje er Olje" stemmer iallfall ikke alltid

I dag er det 15 grader og overskyet på Lena. Akkurat nå er det opphold.
Pogo
Pogo
I dag er det 17 grader og sol på Lena.
Pogo
Pogo
I dag er det 19 grader og sol på Lena.
Pogo