Tok en pause og jammen så havna jeg ikke over i Englands-planen 2013 igjen. Noen som husker togstasjonen fra Harry Potter - eller landsbyen forøvrig fra Aidensfield:
Den heter egentlig Goathland

phantom skrev:Sitter og venter på at fruen snart skal steke smultringer!!!!. Da skal jeg fråtse og spise meg fordervet rett fra gryta. Lurer på hva jeg har gjort som fortjener en så flott kjerring????
Ja, vi vet åssen detta er arctic. Jeg har eti kromkaker og flatsnipp(?) i hele dag,ArcticTiger skrev:phantom skrev:Sitter og venter på at fruen snart skal steke smultringer!!!!. Da skal jeg fråtse og spise meg fordervet rett fra gryta. Lurer på hva jeg har gjort som fortjener en så flott kjerring????Forsiktig med spisingen, det spørrs om a blir like fornøyd med deg etterpå, når du har fått smultringer rundt magan
"150 smultringer", hørte jeg fra kjøkkenet for litt siden.phantom skrev:Sitter og venter på at fruen snart skal steke smultringer!!!!. Da skal jeg fråtse og spise meg fordervet rett fra gryta. Lurer på hva jeg har gjort som fortjener en så flott kjerring????
har sett på den linken, noen fine turer de har hatt jaRuneMC skrev:Leser denne bloggen som var linket fra Advrider under tittelen "Quit our jobs, sold our home, gone riding..."
Det koster nok mere å komme seg fra nord Norge til Oslo, enn over Atlanteren..ArcticTiger skrev:Da har jeg nettopp kjøpt årets hjulegave til Fruen og Megselv, flybilletter til vårens/sommerens hyttetur til Wisconsin, USA![]()
Oslo-Chicago Tur/Retur kr 3.549,- pr person vakke så gæærnt