AJ skrev:...
Detaljer som må på plass for merkefantaster. Noe jeg egentlig ikke er...![]()
![]()

AJ skrev:...
Detaljer som må på plass for merkefantaster. Noe jeg egentlig ikke er...![]()
![]()
Verken når det gjelder bil, båt eller MC, så har jeg aldri vert noen merkefantast. Jeg har knapt nok hatt samme merket to ganger, og når det har skjedd så har det kun vert tilfeldigheter........men det var før Stelvio'nAJ skrev: Detaljer som må på plass for merkefantaster. Noe jeg egentlig ikke er...![]()
![]()
Uansett.
Merker at jeg fortsatt trives utmerket i salen på Stelvio
AJ skrev:Først jobb, så tur![]()
![]()
Ikke så langt, men en flott tur - helt klart! - selv om veistandarden på 180'en fra Lygna til Skrukkelia har sett sine beste dager. Nok en strekning som skriker etter vedlikehold.
Men fra Hurdal, hvor bannerbildet er tatt, mot Gardermoen er veien så fin som bare det.
![]()
Samme med E-16 fra Maura og til Roa, hvor jeg tok en ny selfie... ved den nylig nedlagte bomstasjonen.
Flott kjørevær i dag
Du sa det! Av ren medlidenhet for andre som ikke har Stelvio og som må bruke samme veiL-NA skrev:![]()
...Skjønner ikke helt hvorfor du beklager deg over veiestandarden.......er det medlidenhet overfor medmennesker ??...da kan jeg kanskje forstå deg, men for deg selv ....må det jo bare være en glede og fornøyelse.....du kjører jo Stelvio
![]()
(Må vel være lov til å rose Stelvio'n litt her på dine sider :-) :)AJ skrev:Du sa det! Av ren medlidenhet for andre som ikke har Stelvio og som må bruke samme veiL-NA skrev:![]()
...Skjønner ikke helt hvorfor du beklager deg over veiestandarden.......er det medlidenhet overfor medmennesker ??...da kan jeg kanskje forstå deg, men for deg selv ....må det jo bare være en glede og fornøyelse.....du kjører jo Stelvio
![]()
.
Stelvio'en matcher disse elendige veiene helt utmerket.
Men det må likevel ikke være noen unnskyldning for at vei-eier (kommunen eller fylket?) lar være å holde den vedlike.
Jompa skrev:"Så får vi se "....... ??
For du ikke direkte ut på veien og testa ?
Det hadde æ gjort, nån kilometer med oppvarming, og så DRAGRACE.
Blir det Norgestreff på dere, forresten ?