WOW - Snakk om julegave da! Sitter på jobb og begynner å planlegge hva jeg skal gjøre med resten av livet nå. Det første må jo være å si opp jobben!

Åj, du er heldig du :-)evike skrev:Fikk akkurat en mail om at jeg er trukket ut av Intercontinental bank til å få en gave på 1 mill. dollar fordi jeg har vært med på trekning blant alle som har brukt kredittkortene sine.
WOW - Snakk om julegave da! Sitter på jobb og begynner å planlegge hva jeg skal gjøre med resten av livet nå. Det første må jo være å si opp jobben!
Intruder skrev:Leter etter mulig ny japsecruiser / japsecustom....250 ccm
Rimelig...drar mer enn godt nok oppover Brøttumsbakka og kan antakelig overskride fartsgrensene her på berget....![]()
![]()
Tviler ikke på at de holder om de fire store Nippon-produsentene står bak,mye lavere pris også..Har lyst...EasyRider skrev:Intruder skrev:Leter etter mulig ny japsecruiser / japsecustom....250 ccm
Rimelig...drar mer enn godt nok oppover Brøttumsbakka og kan antakelig overskride fartsgrensene her på berget....![]()
![]()
Hehe er det for å bevise at det holder, i forhold til en annen tråd her på forumet?![]()
![]()
Uansett lykke til med søket![]()
Jeg kunne forøvrig tenkt meg en GPz veteran på 550 kubikk. Hmm se om jeg finner det i løpet av våren :)
Høh!Jeg syns du seriøst bør vurdere et annet navn på den moppen dinGlobe skrev:..akkurat nå?...well...slapper av etter å ha kjørt noen mil på "toer'n" :)
Kjøpt z1000sx 11 nå?? GrattisMrPitlane skrev:Sitter på hytta med et godt glass rødt. Kikker på E-bay og andre steder etter stasj for sesongen.
Nettop kjøpt en 11 z1000sx, og er frista av noen nye Potter.
Fyrer i stampen, så etterpå blir det bad ute med litt godt i glasset.
enig, det navnet får fram noen bilder som ikke er fineKawasaki skrev:Høh!Jeg syns du seriøst bør vurdere et annet navn på den moppen dinGlobe skrev:..akkurat nå?...well...slapper av etter å ha kjørt noen mil på "toer'n" :)
Gratulerer!!MrPitlane skrev:Sitter på hytta med et godt glass rødt. Kikker på E-bay og andre steder etter stasj for sesongen.
...akkurrat nå?...tenkte jeg skulle vise MrPitlane en video jeg laget når jeg skiftet pottene på min Z1000SX :-)Globe skrev:Kjøpt z1000sx 11 nå?? GrattisMrPitlane skrev:Sitter på hytta med et godt glass rødt. Kikker på E-bay og andre steder etter stasj for sesongen.
TVR, som i Trevor sin skapelse?pelsen skrev: Har en Frydenlund Bayer på bordet og leter etter deler på nettet, skal ha en Quaife diff-innsats til TVRen.