[video]https://www.youtube.com/watch?v=8AYE8LZ0fHE[/video]
... og de som ligger noen tiår tilbake i tid...

[video]https://www.youtube.com/watch?v=VzpWJx3I2DY[/video]

TVR, som i Trevor sin skapelse?pelsen skrev: Har en Frydenlund Bayer på bordet og leter etter deler på nettet, skal ha en Quaife diff-innsats til TVRen.
jepp, det er en TreVoR, '72 modell 2500Mjoo skrev:TVR, som i Trevor sin skapelse?pelsen skrev: Har en Frydenlund Bayer på bordet og leter etter deler på nettet, skal ha en Quaife diff-innsats til TVRen.
Kanskje vi på mc siden skal samles til en norgestur og lage en artig dokumentasjonjhn skrev:Regner med at du snakker om den episoden fra Norge, jeg synes egentlig den var en smule skuffende. Han burde dekket større deler av landet. Så syntes jeg å kunne ane en liten undertone av negativitet til blandt annet fjorder, hva er galt med fjorder?![]()
![]()
Han var vel litt skuffet og irritert over trafikken, for stor trafikk .... det ligger jo litt i kortene, leter du opp de beste veiene, ja da må du nesten regne med at det er litt trafikk der.
Det burde nesten vært laget et program om å kjøre Norge rundt ... kanskje med en litt annen type programleder, synes han er en litt kjedelig type.
Men det er jo selvfølgelig smak og behag, han har jo hatt jobben i flere år, så det er nok noen som er førnøyd med han
Men vaffler er alltid godt ... uavhengig av TV-program, mc og andre ubetydeligheter![]()
Oops, glemte nesten. Sitter og leser/skriver på mc siden
Ja, det hadde vært no det, vi må bare finne en god programleder.Carpa skrev:Kanskje vi på mc siden skal samles til en norgestur og lage en artig dokumentasjonjhn skrev:Regner med at du snakker om den episoden fra Norge, jeg synes egentlig den var en smule skuffende. Han burde dekket større deler av landet. Så syntes jeg å kunne ane en liten undertone av negativitet til blandt annet fjorder, hva er galt med fjorder?![]()
![]()
Han var vel litt skuffet og irritert over trafikken, for stor trafikk .... det ligger jo litt i kortene, leter du opp de beste veiene, ja da må du nesten regne med at det er litt trafikk der.
Det burde nesten vært laget et program om å kjøre Norge rundt ... kanskje med en litt annen type programleder, synes han er en litt kjedelig type.
Men det er jo selvfølgelig smak og behag, han har jo hatt jobben i flere år, så det er nok noen som er fornøyd med han
Men vaffler er alltid godt ... uavhengig av TV-program, mc og andre ubetydeligheter![]()
BusaTrondjhn skrev:Ja, det hadde vært no det, vi må bare finne en god programleder.Carpa skrev:Kanskje vi på mc siden skal samles til en norgestur og lage en artig dokumentasjonjhn skrev:Regner med at du snakker om den episoden fra Norge, jeg synes egentlig den var en smule skuffende. Han burde dekket større deler av landet. Så syntes jeg å kunne ane en liten undertone av negativitet til blandt annet fjorder, hva er galt med fjorder?![]()
![]()
Men det er jo selvfølgelig smak og behag, han har jo hatt jobben i flere år, så det er nok noen som er fornøyd med han
ArcticTiger skrev:BusaTrondjhn skrev:Ja, det hadde vært no det, vi må bare finne en god programleder.Carpa skrev:Kanskje vi på mc siden skal samles til en norgestur og lage en artig dokumentasjonjhn skrev:Regner med at du snakker om den episoden fra Norge, jeg synes egentlig den var en smule skuffende. Han burde dekket større deler av landet. Så syntes jeg å kunne ane en liten undertone av negativitet til blandt annet fjorder, hva er galt med fjorder?![]()
![]()
, han har jo skjerm-tekke iaffall
Slår et slag for Globe også jeg da...ArcticTiger skrev:
BusaTrond, han har jo skjerm-tekke iaffall
Visst er det en god idé! :-)jhn skrev:Men da er jo programlederne i boks. Vi må bare utstyre de med noen kameraer og sende de avgårde, kysten rundt.
Vi andre får bare hekte oss på når de passerer, det blir bra
Det var jo egentlig en god ide Carpa hadde