Så en test der de kjørte RR sykkel mot motard på Gocart bane.. sorry gutter men rr sykkelen var raskest på alle partier av banen.. Så de at shaft ikke henger med i hårnåler går nok kun på egne evner til å utnytte redskapen.. Når det er sagt så er det nok enklere å utnytte en mer oppreist sykkel enn en rr sykkel og man må huske på at en skal opp over 10' rpm for å matche trøkket til en lavt gearet traktor ut av svingene og jeg tviler shaft pisket beemern sin så hardt gjennom hårnålene..LordShaft skrev:Ja hvordan var den i forhold til multistrada? Ja jeg har ingen grunn for å tro at det er noe annet enn en fantastisk sykkelmarius82 skrev: Hehe! Prøvde 1290 i går.. SATAN..!!!!! Bra bike;)![]()
Jeg ville veddet pengene mine på det motsatte simpson. Jeg vet ikke om du har vært i Alpene å kjørt. Men for å få best moment på en R sykkel, så må du litt opp i turtall, dette er vanskelig selv i 1 gir. Hvertfall på min S1000RR.... Det manglet for mye krutt i bunnen, så når jeg endelig hadde fått trøkk i gulvet var Traktoren langt foran meg. Jeg klarte noen ganger å ta han igjen før neste sving, men aldri slik at jeg følte jeg klarte å passere den.simpson skrev: Jeg skal gå med på at det er Lettere å kjøre fort I hårnåler med eventyr sykkel. Men ikke at den er raskest.
Men mulig andre har helt andre erfaringer og er LANGT tøffere å kjøre sykkel på slike veier enn jeg er. Hjalp heller lite på at det var til tider jævlig med telehiv som gjorde at traction kontrollen min drev å slo inn når jeg ga bånn pedal
Notert, sjekket på kartet og skal prøvesL-NA skrev:Gratuler med den der ja...ikke noen hvilkensomhelst sykkel det der :-) . Vil anbefale deg en tur over brua til Osterøy, ta til høyre ut til Bruvik. Opp til fjells og grusvei over til lonevåg....fantastisk fin tur med KTM'n.
Kjørde der i fjor med Stelvion... .:-D
Gled deg...
Takk for det TrondBusa Trond skrev:Heisan. Dette må være et knall valg.
Nå tror jeg du kommer til å kjøre oftere og lengre. Humpete Norske fjelloverganger blir en annen dans nå. CC og varme I sete vil du nok ikke bli foruten etter en tid med dette. KTM, GS og TEX er dem syklene jeg sitter best på, med bedre knevinkel en noen annen kjøreglad sykkel. Blitt veldig glad I muligheten til og kunne stå å kjøre, favoritt veien med favoritt musikk på øret med gode oversiktelige nedlegg er bare orgasmisk
Også kommer den til å vise deg nye steder du normalt ikke ville kjørt
med en gatesykkel.
takker, jeg har allerede vært inne å sjekket. De kan ikke levere dekk til denne sykkelen. De har ikke framdekket på listen sinCutless skrev:Gratulerer! Håper de leverer Angel GT i den dimmen
Sjuk, jeg er blitt sinnsjuk.... Men må bare finne måter å leve med detHaymaker skrev:I svarte, er du blitt sjuk?!
Gratulerer med bjørnebryter!