Sent from my iPhone using Tapatalk
De er bedre enn Michelin Road 4 etter min meningReodor skrev: 14 feb 2019, 18:50 Tenkte jeg skulle være ute i god tid med nye sko til mopeden. Vurderte sterkt Michelin Road 5 siden jeg har gode erfaringer med Road 4, men til slutt falt valget på disse som jeg tror har litt sportsligere egenskaper. Blir spennende å se hvor gode de er på kald og våt asfalt, men de er sikkert mye bedre enn Supercorsa dekkene som sitter på nå.
Angel-GT.jpg
HeiRC54 skrev: 23 feb 2019, 07:04 Da ble det kjøpt inn endel ekstra til Ninja'n ..
Ser ut til at man fort får preferanser på både kjørestilling og utseende... Bilde 1 viser sykkelen slik den var da jeg kjøpte den.nr.2 etter noen mods, 3. Sport bars ,mye bedre for lengre turer. Fikk testet det på tur fra Hua Hin til Phuket , ca.650km. Startet kl.10:00, framme 20:30.Har innsett at tider og avstand ikke stemmer i Maps...køer, veiarbeid, og omkjøring er normalt. Kjørte tilbake noen dager senere, og hadde omkjøringsvei gjennom jungelen pga ulykke...
Noe småpynt ble også montert, radiator guard+grafikk, og bars ble byttet hos Kawasaki for 850 Bath....litt over 200 norske kroner...
Sent fra min Mi MIX 2 via Tapatalk
Spent på å høre hva du tenker om de. Har vært inne på tanken om å anskaffe formstøpte propper men tenker at de kanskje ikke stenger så mye som vanlige gjenbrukspropper, siden de ikke utvider seg inni ørekanalen?AJ skrev: 07 mar 2019, 20:52 Da kom ProGuard øreproppene dumpende ned i postkassa i dag.
Enkle å forme og sitter bra i ørene.
Skal bli spennende å se hvordan disse funker i praksis ute på veien...:
ProGuard ørepropper.JPG
Venter faktisk på de samme selv, er vel i postkassa rett over helga slik at de er klare til bruk når sjansen byr seg om ikke alt for lenge. I mangle på andre mc relaterte kjøp så ble det kjøpt litt flere aksjer i dag.AJ skrev: 07 mar 2019, 20:52 Da kom ProGuard øreproppene dumpende ned i postkassa i dag.
Enkle å forme og sitter bra i ørene.
Skal bli spennende å se hvordan disse funker i praksis ute på veien...:
ProGuard ørepropper.JPG
Kun pga. EU regler som sier at det bakerste på en sykkel kan ikke være dekketRonning skrev: 08 mar 2019, 17:53 Mye horribel orginalplast som holder forskjellige skilt ja. Ser jo flere designperler av noen mc som har de snåle plast-monstrositetene bakpå.