kjellv skrev: 14 aug 2024, 18:28 Jeg sendte melding til Rolf-Arnes sønn som jeg har kontakt med og tipset om bookingen av hytte. Han tok raskt tak i det og har ordnet opp og avbestilt hytta.

kjellv skrev: 14 aug 2024, 18:28 Jeg sendte melding til Rolf-Arnes sønn som jeg har kontakt med og tipset om bookingen av hytte. Han tok raskt tak i det og har ordnet opp og avbestilt hytta.
Det var brakjellv skrev: 14 aug 2024, 18:28 Jeg sendte melding til Rolf-Arnes sønn som jeg har kontakt med og tipset om bookingen av hytte. Han tok raskt tak i det og har ordnet opp og avbestilt hytta.
Blir fellestur på lørdagen, slik vi pleier.mekkern skrev: 14 aug 2024, 18:36 Kommer nok fredag-men er det vurdert noe tur/utflukt på Lørdag eller er det mest tenkt sitte på campingen å skravle?![]()
Hehe, i utgangspunktet hadde jeg rukket dette fint, men jeg venter en håndverker hjem til meg kl. 10:00 som jeg må ta i mot. Må forklare litt, låse han inn etc. Hvis han da kommer kl. 10:00 og ikke senere. Man vet jo aldri med de håndverkerne...dypen skrev: 16 aug 2024, 12:01 @Bjerknez tenker du å bli med på fellestur på lørdag må du opp tidlig men det går fint fra deg. Tenker det er en fordel om du er der rundt 10:00 uten at jeg skal avgjøre hva som foregår og når …![]()
Det varmer mitt hjerte
@Tore LTore L skrev: 12 aug 2024, 12:14 Nå vet jeg ikke om det kommer flere fra mitt distrikt, men det er ca 142 km fra Sarpsborg til Åmål, og da går ruta enkelt til Kornsjø - Ed - Billingsfors - Åmål - dvs å følge 164 mot Åmål
Hvis det er flere som skal den veien så si ifra
Til informasjon så kan man jo også kjøpe flytende i Strømstad eller andre steder også. Sikkert bedre utvalg også, om man da ikke bare skal ha noen pils... :)Solo-rider skrev: 19 aug 2024, 12:54@Tore LTore L skrev: 12 aug 2024, 12:14 Nå vet jeg ikke om det kommer flere fra mitt distrikt, men det er ca 142 km fra Sarpsborg til Åmål, og da går ruta enkelt til Kornsjø - Ed - Billingsfors - Åmål - dvs å følge 164 mot Åmål
Jeg regner med å kjøre samme ruta som deg nedover. Samkjører gjerne med deg.Har fri fra jobb fredag. Tenkte å rekke handle litt flytende Åmål ellers fleksibel på tid.
Har du et sted som du syntes er greit å møtes ?
Veldig hyggelig hvis du har mulighet til å kjøre samme ruta - Nå skal jeg levere BSA'en på service til Fredag kl.10 og får da den igjen ca kl 12.Solo-rider skrev: 19 aug 2024, 12:54@Tore LTore L skrev: 12 aug 2024, 12:14 Nå vet jeg ikke om det kommer flere fra mitt distrikt, men det er ca 142 km fra Sarpsborg til Åmål, og da går ruta enkelt til Kornsjø - Ed - Billingsfors - Åmål - dvs å følge 164 mot Åmål
Jeg regner med å kjøre samme ruta som deg nedover. Samkjører gjerne med deg.Har fri fra jobb fredag. Tenkte å rekke handle litt flytende Åmål ellers fleksibel på tid.
Har du et sted som du syntes er greit å møtes ?