PÅ den andre siden så er det kanskje ikke så vanskelig å spørre besteforeldre om de har veldig lyst til å låne yndlingene et par dager så gjør de det dersom de bare får det til og har anledning

MVH
Bestefar
Bare hyggeligDexter skrev: Da jeg la meg i går kom jeg på en viktig ting jeg må si:
Tusen takk morten for at du var så snill å kjørte meg!
Hæ!?cbrdama skrev:er glad du valgte Honda, (er ingen andre som duger vettu)
Helt enigcbrdama skrev:
Man må jo skryte av sitt eget merke, noe annet ville jo ha vært "litt" merkelig
Er bra vi har større takhøyde og humør i dette forumet, er enklere å være en motorsyklist å daAJ skrev:Helt enigcbrdama skrev:
Man må jo skryte av sitt eget merke, noe annet ville jo ha vært "litt" merkelig![]()
Her på MCsiden.no er det lov - vi oppmuntrer faktisk til det!
Men jeg har opplevd det stikk motsatte på et annet forumet, som jeg ikke nevner navnet på. Der ble jeg pepret skikkelig fordi jeg anbefalte TDM til en ny bruker...Dermed sporet tråden i det forumet av så det holdt...
Er man fornøyd så er man nettopp det og er man det ikke så er det ingen grunn til å legge skjul på det heller!
Samtidig får vi spøke litt med vår merkesjåvinisme
"...sitt eget merke.....noe annet ville jo vært merkelig"...ja,ja...mer skal det ikke til før jeg humrer :locbrdama skrev:Man må jo skryte av sitt eget merke, noe annet ville jo ha vært "litt" merkelig
Du verden! Sånt no' liker jeg!!Globe skrev:"...sitt eget merke.....noe annet ville jo vært merkelig"...ja,ja...mer skal det ikke til før jeg humrer :locbrdama skrev:Man må jo skryte av sitt eget merke, noe annet ville jo ha vært "litt" merkelig
Dexter skrev: Uansett så vil MAX alternativer være 999.
Jepp, koden kom i dagen i går kveld bare etter noen få forsøk og koden var lik på begge så nå er det bare fryd og gammen!Globe skrev:Det stemmer det![]()
Det matematiske utrykket skulle vel bli: 10^3 = 1.000
Dexter...har du løst koden??...funker lokka på sideveskene nå??
Neida. Den er nok byttet, men han har heldigvis ikke gått så langt opp, men det var høyere enn 123Gizmodude skrev:Den var vel aldri 123 ?