Rettet på posten din...TBI81 skrev:Kunsten er å holde den oppe etter tiende øllen

Rettet på posten din...TBI81 skrev:Kunsten er å holde den oppe etter tiende øllen
Hehe, jo takk! Skulle være en quote på posten før men ..Snikendeugle skrev:Rettet på posten din...TBI81 skrev:Kunsten er å holde den oppe etter tiende øllen
ZZR-Erling skrev:[video]http://www.youtube.com/watch?v=nK8BruVMqoc[/video]
Du har jo til og med sånn elektroniske støttehjul Lord så dette klarer du lett. Det er bare å vriLordShaft skrev:Jeg syns det er helt feil at en skal måtte beklage seg for at en syns wheelie's er tøft![]()
Det er skamkult å se de som har kontroll på dette, og skulle ønske jeg turte og var bedre på dette selv
Tro meg, jeg må nappe den opp....jeg har prøvd, skal du vite :-PTBI81 skrev:Du har jo til og med sånn elektroniske støttehjul Lord så dette klarer du lett. Det er bare å vriLordShaft skrev:Jeg syns det er helt feil at en skal måtte beklage seg for at en syns wheelie's er tøft![]()
Det er skamkult å se de som har kontroll på dette, og skulle ønske jeg turte og var bedre på dette selv
Jøss, får du den ikke opp i 1. gir bare ved å dumpe gassen? Det har jeg fått til på alle 1000cc'er jeg har testa. Dvs. Honda CB1000R var ikke like lett, men.LordShaft skrev:Tro meg, jeg må nappe den opp....jeg har prøvd, skal du vite :-PTBI81 skrev:Du har jo til og med sånn elektroniske støttehjul Lord så dette klarer du lett. Det er bare å vriLordShaft skrev:Jeg syns det er helt feil at en skal måtte beklage seg for at en syns wheelie's er tøft![]()
Sony Z2