AJ skrev:Kom til å tenke på en ting...
Det er kun en uke til valget. I år må jeg huske å bunkre opp før helgen. Har gått i samme fella et par ganger tidligere, nemlig å oppsøke det særdeles unødvendig monopoliserte vinutsalget samme dag som valget fant sted.
Til min store forundring ble jeg møtt av en låst dør!
Skjønte ingenting
Men slik er det visst her i landet; det høyst unødvendige monopolutsalget av godt alkoholholdig drikke skal visst holde stengt på valgdagen...
Forstå det den som kan...
Annenhver nabo av deg har vel himbrent å låne bort,AJ ?
Kan godt hende, men jeg styrer unna denslags... Er ikke alle produsentene som leverer like bra varer, serru...
Men for å være litt seriøs; jeg drikker stort sett bare rødvin og av og til og til og med ganske sjeldent en og annen øl...
Nei,følger ofte med omgangssyke og verre ting i kjølvannet..
cheron skrev:Ikke alle som drekker det greiene der.. Jeg blant annet rører det ikke! Er heller edru en om hjemmebrygga er det eneste man blir tilbydt...
D e godt me nå varmt i kroppen på kaille vinterdaga veit du
Bærre lækkert om du spør mæ
cheron skrev:Ikke alle som drekker det greiene der.. Jeg blant annet rører det ikke! Er heller edru en om hjemmebrygga er det eneste man blir tilbydt...
D e godt me nå varmt i kroppen på kaille vinterdaga veit du
Bærre lækkert om du spør mæ
Høhø
Måtte jo en trønder til å kommenterer detta himbrygget
En grei seier over Burnley i dag... Siden ALT er lov i Joe Bar Team;
[youtube]ma3Nax8yyOE[/youtube]
When you walk through a storm hold your head up high
And don't be afraid of the dark.
At the end of a storm is a golden sky
And the sweet silver song of a lark.
Walk on through the wind,
Walk on through the rain,
Tho' your dreams be tossed and blown.
Walk on, walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone,
You'll never, ever walk alone.
Walk on, walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone,
You'll never, ever walk alone.
Sist redigert av cheron den 12 sep 2009, 19:42, redigert 3 ganger totalt.
Ikke bare Hamkam som sliter!! Lyn også! Må skaffe 17 millioner innen 28 september! Skjøn det de som kan! Ubrukelige ledere påstår nå jeg!
Uansett... En kopp med kakao med krem etter en god middag er ikke dumt på en søndags kveld. Ble diskutert mye på dagens pause ( på tur ) om ny sykkel til våren.... Harley? Triumph? TDM? Fjr?
Er ufattelig mye artige sykler der ute på markedet! Bare synd Norsk Tipping ikke har funnet frem lappen min og trekt talla mine.....