(var inne på å ta deler av den tidligere i sommer, men kona hadde plutselig andre planer for meg

Hvilken vei har du tenkt til å kjøre? med sola eller mot??
Får prøve å få med seg den strekningen, velLordShaft skrev:Ser ut som en velig bra rute dette.... Men skal du først til Ulvik, må du ta turen over ulvikfjellet.... Det er ikke mer enn 22 km, og en fantastisk vei som inspirer til lek på svingete vei
Tja...bjornen skrev:ser ut som en fin tur![]()
(var inne på å ta deler av den tidligere i sommer, men kona hadde plutselig andre planer for meg)
Hvilken vei har du tenkt til å kjøre? med sola eller mot??
Det hadde vært veldig hyggeligLordShaft skrev:Siden du skal overnatte i ulvik, så er det nok fare for at jeg blir nødt å ta turen inn bare for å få glede av å hilse på in person
Har ikke sjekket allverdens, det innrømmer jeg uten videre. Men satser på at denne rutetabellen er gangbar...PCP skrev:Kunne tenke meg noe liknende ila høsten. Nå har jeg ikke undersøkt noe i år, men hvordan har du lagt opp turen ifht båten fra Lysebotn?
Ja, det er kanskje ikke så dumt...norse900 skrev:Et tips er å bestille plass på fergen i forkant. Fergen på Lysefjorden er til tider stappfull. Turistene har senere ferie enn oss nordboere...
Da er fergebilletten i boks:AJ skrev:Ja, det er kanskje ikke så dumt...norse900 skrev:Et tips er å bestille plass på fergen i forkant. Fergen på Lysefjorden er til tider stappfull. Turistene har senere ferie enn oss nordboere...![]()
Takker for godt tips!
Mulig jeg burde tatt det i egen tråd, men jeg er nå totalt forvirret og øyensynlig ute av stand til å lese en ferge-tabell.AJ skrev:Har ikke sjekket allverdens, det innrømmer jeg uten videre. Men satser på at denne rutetabellen er gangbar...PCP skrev:Kunne tenke meg noe liknende ila høsten. Nå har jeg ikke undersøkt noe i år, men hvordan har du lagt opp turen ifht båten fra Lysebotn?:
http://www.rutebok.no/nriiisstatictable ... 11-431.htm" onclick="window.open(this.href);return false;