Jada... buksevann... :-)å
Hahah!Zadnez skrev:Det er helt sikkert en kjempesykkel du har fått deg, men støgg er den, det skal den ha. Ift RRen selvfølgelig :-)å
Så braLordShaft skrev:[snip]jeg skal være helt ærlig å si at jeg gliser fra øre til øre![]()
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal begynne å forklare, men husker dere når dere fikk lappen, første sykkel var i boks og du kunne kjøre mil på mil uten å tenke på tid eller hvor du skulle. Noe slikt sitter jeg å føler nå. Det er akkurat som jeg bare må kjøre ti mil til![]()
[snip]
Skål, lillegutt er strålende fornøyd sålangt![]()
Note4
Blir jo som en anleggsmaskin det da, ikke rart det drar jævlig på lave turtall.Snikkeren skrev:140 Nm i den, men allerede fra 2500 rpm er der 108 Nm. :)
Jeg har forhjulsløft med bare å dra ut girene til jeg passerer 220 kmt, tror nok hans gamle kanskje er hakke hvassere selv om den ikke har i nærheten av momentet som er i min.Snikkeren skrev:Men har du prøvd den opp til 10500 rpm da, siden du skriver at den ikke er hinsides? Nå har ikke jeg vært bortskjemt med 200 hester, men den løfter jo forhjulet til og med i 4. gir bare med gasspådrag. :)
Nei jeg har ikke prøvd den høyere enn 8000 eller når det er det rødlyset slår inn under innkjøringSnikkeren skrev:Men har du prøvd den opp til 10500 rpm da, siden du skriver at den ikke er hinsides? Nå har ikke jeg vært bortskjemt med 200 hester, men den løfter jo forhjulet til og med i 4. gir bare med gasspådrag. :)