Ja, det er kanskje ikke så dumt...norse900 skrev:Et tips er å bestille plass på fergen i forkant. Fergen på Lysefjorden er til tider stappfull. Turistene har senere ferie enn oss nordboere...

Takker for godt tips!
Ja, det er kanskje ikke så dumt...norse900 skrev:Et tips er å bestille plass på fergen i forkant. Fergen på Lysefjorden er til tider stappfull. Turistene har senere ferie enn oss nordboere...
Da er fergebilletten i boks:AJ skrev:Ja, det er kanskje ikke så dumt...norse900 skrev:Et tips er å bestille plass på fergen i forkant. Fergen på Lysefjorden er til tider stappfull. Turistene har senere ferie enn oss nordboere...![]()
Takker for godt tips!
Mulig jeg burde tatt det i egen tråd, men jeg er nå totalt forvirret og øyensynlig ute av stand til å lese en ferge-tabell.AJ skrev:Har ikke sjekket allverdens, det innrømmer jeg uten videre. Men satser på at denne rutetabellen er gangbar...PCP skrev:Kunne tenke meg noe liknende ila høsten. Nå har jeg ikke undersøkt noe i år, men hvordan har du lagt opp turen ifht båten fra Lysebotn?:
http://www.rutebok.no/nriiisstatictable ... 11-431.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Takk for det :-) .PCP skrev:så får du ha en god tur!
Takk for det :-) .norse900 skrev:Krysser fingrene for at du får det flott i Lysebotn. God tur videre!!
Fergeturen ble bra, dennorse900 skrev:Krysser fingrene for at du får det flott i Lysebotn. God tur videre!!
Ser så og si aldri andre Stelvioer jeg hellerL-NA skrev:Flott tur det der :-), Hadde jeg vert hjemme skulle jeg lagt meg på hjule noen mil. Jeg har aldri sett en annen stelvio, så det kunne jo vert artig :-) .
:-)AJ skrev:Ser så og si aldri andre Stelvioer jeg hellerL-NA skrev:Flott tur det der :-), Hadde jeg vert hjemme skulle jeg lagt meg på hjule noen mil. Jeg har aldri sett en annen stelvio, så det kunne jo vert artig :-) ..
Men tror jammen jeg traff en rett oppi høgget her. Fronten var i hvertfall veldig stelvisk med to kraftige tettsittende lykter.
Feilaktig annonsert som NTX, ser jeg. NTX leveres kun med eikefelger...L-NA skrev: :-)
Jeg vurdert en stund å bytte i en nyere modell, kunne tenkt meg den store tanken, samt noe litt nyere. Fikk i den forbindelse et tilbud om innbytte på den som nå er solgt :-)
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... Id=4729227" onclick="window.open(this.href);return false;