Må si jeg føler med deg
Selv har jeg snart hatt samme jobben i 30 år, som jeg trives
bra i og som har vært upåvirket av konjengturer og økonomi.
Det har vel blitt mer eller mindre sånn at jeg forlanger
å føle meg trygg i jobben
Du får bare fortsette å krysse beina og ikke ta sorgene på forskudd
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Ja, det er en kjedelig situason å være i. Du er ganske så heldig som har sluppet unna ojda.
En ting er ihvertfall sikkert, de får ikke motiverte arbeidstakere av å til stadighet kjøre slike "nedbemanningsrunder"
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår 2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning 2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5) 2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
Så du mener egentlig at det bare er å bli muslim tru'kke det altså
Men jeg har lagt en plan og skulle jeg bli en av de (u)heldige utvalget så har jeg en formening om hva slags sluttpakke de bør gi meg.
Brukte litt av natten til å lese meg opp på vanlige sluttpakkeavtaler og hva arbeidstaker bør tilby i forhold til ansiennitet, alder, forsørgerbyrde etc så får vi se da
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår 2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning 2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5) 2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
Hehe, nei på ingen måte. Jeg mente bare at dette må jo være minstesatsen, når selv erklærte motstandere av landet vårt får utbetalt 20K pr mnd...
Men, forsåvidt regner jeg med at det aller best å fortsette i jobben eller få en annen jobb som du trives med. Vi krysser fingerne og tar ikke sorgene på forskudd gjør vi vel ?
Four wheels move the body. Two wheels move the soul. RuneMC's foto på Flickr Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
Tar ikke sorgene på forskudd men magefølelsen min denne gangen sier noe om at det kanskje er min type stilling som ryker. Det trenger ikke å være en negativ ting kjenner jeg men om jeg er like tøff i trynet når(om) det skjer, det vet jeg ikke altså.
Tok en taxivakt idag. Må jo gjøre litt ekstra for å få endene til å møtes. Offshore lønn er ikke hva den en gang var.
Sluttpakke... Hmm jeg hadde kun fått et spark bak hvis de ikke trengte meg lengre
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
Har tatt meg fri noen flexitimer for å holde meg hjemme til de kommer fra
Porsgrunn Brann og Feiervesen for inspeksjon av pipe og ildsteder, de
skulle være her ca kl 0900..
Sitter igjen stuck i nordsjøen.... Fy faen jeg begynner å bli bra lei dette her nå
Skulle med flight hjem i går kveld, men pga sterk vind og høye bølger ble alle flighter kansellert i går, og i dag. Er jeg heldig kommer jeg hjem i morgen tidlig. Siden jeg har vært ute i 21 dager håper jeg at jeg står på høyprioritetslisten.
Akkurat nå sitter jeg og synker maten. KM har reist på bildekåseri for aksjonene på Vemork og Tinnsjøen, det er jo også noe å arrangere på Valentine day. KM får værsågod montere billedskinner og stang til veggbildet utover kvelden/natta, til han blir ferdig :[-o<
Selv skal jeg fortsette å male stuetaket og grue meg litt til en helg full av jobbing, årsmøte i MC-klubben (hvor jeg forhåpentlig skal få en erstatter i styret, så jeg kan avslutte 6 års innsats som sekretær/web-ansvarlig) og enda mer helgevakt på sykehuset på søndag.
Reiste tidlig hjem fra jobb i dag. Veslejenta ble hentet på skolen, også ble det kjøring med tau og Polaris. Tur etter tur :-)å
Dette smilet lyver ikke, dette er kjempe moro