Dro over et skikkelig vær i ni-tia, så kom solen og jeg var klar for tur

Men den gang ei
](./images/smilies/grrr.gif)

Får håpe solen skinner over Grytefeltet hos evike i morgen da

Du tok vel riktig dør. Jeg har døra til badet ved siden av ytterdøra, og når kjerringa nettopp har dusja kan det være godt og vaarmt på badet mitt også..ArcticTiger skrev:Nå nettopp (kl 23.30) måtte jeg ta meg en liten tur ut for å strekke litt på de laaange beina, ja, og slå lens med det samma, og kikke litt i været, og WOWda jeg kom ut på trappa slo varmlufta mot meg, og da jeg sjekket termometre nå viser det....
23,8 grader :-)å
Det er jammen meg ikke hverdags - øhh, hvernattskost her nord
SuperMorten skrev:Du tok vel riktig dør. Jeg har døra til badet ved siden av ytterdøra, og når kjerringa nettopp har dusja kan det være godt og vaarmt på badet mitt også..ArcticTiger skrev:Nå nettopp (kl 23.30) måtte jeg ta meg en liten tur ut for å strekke litt på de laaange beina, ja, og slå lens med det samma, og kikke litt i været, og WOWda jeg kom ut på trappa slo varmlufta mot meg, og da jeg sjekket termometre nå viser det....
23,8 grader :-)å
Det er jammen meg ikke hverdags - øhh, hvernattskost her nord
Her i vakre VestfoldArcticTiger skrev:
Kjerringa (Fruen) er borte i helga, det er ingen som har dusja her idag, og jeg er sikker på at jeg gikk rett fram (ut) når jeg var i gangen, så joa, jeg VAR garrrantert ute
![]()
Og jeg har for sikkerhetsskyld dobbelsjekka termometre, at det er ute-tempraturn det viser