Hjelp! Vondt i ryggen, suzuki sv650

Forum for fulleffekt tung-MC
Brukeravatar
DelRey83
Motorsykkelen din: Suzuki SV650 SA -07

Re: Hjelp! Vondt i ryggen, suzuki sv650

Legg inn av DelRey83 »

Tusen takk for svar dere! Og takk til deg kawagutten for regning på vinkler og det som er ;-)
Vet dere hvor man evt kan få gjort noe slikt..? Kjenner ingen i sykkelmiljøet her i Bergen enda, så er ikke så lett å finne ut av sånt da..noen med "greie på det" burde jo sett på sykkelen. Kjenner et par som kan skru bil, men det er jo noe annet.. vil ikke la hvem som helst gå løs på sykkelen heller uten kunnskap om mc :[-(

Brukeravatar
gorbys
Motorsykkelen din: Suzuki GS750 E

Legg inn av gorbys »

Å bytte clipons er ikke vanskelig i det hele tatt. Med helibars slipper man å flytte gassvaier, høyere clipons og ombygging til styre krever nok flytting av gassvaier og muligens bytte av bremseslange.
Kjøpte no deler av en kar rett utafor Bergen som hadde bygget om en to tre sv'er til streetfightere, vil tippe han har greier på det. Skal sjekke om ikkje eg fortsatt har kontaktinfo til han

Brukeravatar
DelRey83
Motorsykkelen din: Suzuki SV650 SA -07

Legg inn av DelRey83 »

Ok supert, takk for det! :thumleft

nordan
Motorsykkelen din: Honda Cbr 900 RR

Legg inn av nordan »

Hei anbefaler deg å kjøpe en god ryggskinne prøv å finne en som passer deg så hjelper den til å holde ryggen din mer opp så du ikke behøver å bruke så mye rygg muskler den stiver opp ryggen din , jeg bruker dette på min 900RR og det er veldig behagelig å bruke eller er det trening av mage/rygg muskler som også er bra

Brukeravatar
Olav K
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)

Legg inn av Olav K »

Jeg foreslår at du prøver en annen sykkel ved neste anledning, f.eks en streetfighter med en mer oppreist sittestilling. :prf
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar