på lyddemper fronten var nok den minste finest men er det 2 av de demperne også?
bør ha mest mulig volum i demperne så 2 er en fordel pga støy/effekt..
Defektanlegg gir jo mere lyd enn fart men morro er del lell..min bråker MINST bedre enn den går..

AJ skrev: Jo, jo...
han setter helt sikkert pris på all velkomsten, men kan hende han blir en smule overveldet over alle innleggene i bloggen sin som handler om andre ting enn kanskje han hadde tenkt... :-s
Hei sjøl da vel!mekkern skrev:Hei på deg!
på lyddemper fronten var nok den minste finest men er det 2 av de demperne også?
bør ha mest mulig volum i demperne så 2 er en fordel pga støy/effekt..
Defektanlegg gir jo mere lyd enn fart men morro er del lell..min bråker MINST bedre enn den går..
Nå er jeg ikke fra trondheim da.Pollti skrev:Nå skjønner jeg ingenting AJ. Her har Trønderhælvette dradd sydover medbringende skinnvest,bart og hvite tennissokker så det tåler han sikkert. Når han blir litt varmere i trøya skal vi også fortelle ham om hvordan frimerke produksjon foregår i Trondheim. I folkeopplysningens navn selvdagtSiden han er utflytter kan han jo ha gått glipp av denne viktige kunnskapen om hjemstedet sitt. Og siden det aldri er blitt sagt så kan jeg gjenta det nå men villblogging i Trønderhælvette Bloggen, det må bare gjøres siden det ikke er noen andre tråder vi kan herpesere til det ugjenkjennelige akkurat nå . Sånn er det bare. Egentlig er det både trist men leit,
![]()
Så fintrønder e æ nok itj! E meir bone i mæ, heldigvis! :=D> :=D>Pollti skrev:Trønderhælvettet skrev:Nå er jeg ikke fra trondheim da.![]()
Alt du sier og skriver vil bli feilsitert og vil bli brukt mot deg !
Så fint da! Da er endelig nattesøvnen og slutten på hjernecellevridningen ett faktum?Baron von Waffel skrev:Og dermed la du ut nok opplysninger til at jeg føler meg rimelig trygg på å vite hvem du er hos naboen. Trygg nok til å ikke trenge det bekreftet.
Kozeforumet? Jo, jeg måtte jo legge inn bursdagshilsen til meg selv der også.Ragnhild skrev:Er det så interessant hvilket nick?
Mcforumet er et annet forum, selv om de også er MC-relatert, betyr ikke det at en som bruker et nick på dèt forumet bruker det samme her eller på et annet forum. Guttungen kan jo være grei nok han, for det mener jeg
Og sparkebukse....Pollti skrev:Lekedress har han og.
Har ikke alle det? Sparker av seg buksa, nar man er kommet hjemRagnhild skrev:Akkurat som om det var no skryte av
Jo da...Ragnhild skrev:Det er jo ikke noe å skryte av, siden "alle" gjør det, mener jeg
Det skal mye trening til for å bli like kjekk, vettu... :glisRagnhild skrev:Brannman Sam er da kjekk nok han
Helt siden tidenes morgen! Men sliter fortsatt med det å få buksene til å slippe til rett tid. (blir hengende i hele evigheten)Ragnhild skrev:Ja, men du har vel lagt i hardtrening lenge du