Ladsen's blogg

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Ladsen
Motorsykkelen din: Ducati Monster 821 Stripe 2016

Re: Ladsen's blogg

Legg inn av Ladsen »

Skal få satt opp timer fortløpende til mandag! :thumleft

Ladsen

Re: Ladsen's blogg - Det er igang!!!

Legg inn av Ladsen »

Da har jeg hatt min første dobbelttime på mc-ryggen idag. Var så heldig å starte opplæringen i regnvær også :sk? Meeen det var kanskje en nyttig opplevelse!? Det begynte med at jeg fikk prøve meg litt på egenhånd og bli kjent med sykkelen. Noen runder med stoppøvelser etterfulgt av krypkjøring mellom kjegler. Fikk til begge øvelser sånn greit etterhvert :roll krypkjøringa var en stor utfordring, men det gikk til slutt :twothumbs:
Så var det ikke noe kjære mor, og kjørelærern sendte meg ut i trafikken. Det gikk ganske så bra det også, men fomlet litt i starten da jeg synes det var mye å gjøre på en gang, særlig inn mot kryss :knegg
Alt i alt gikk det over all forventning. Satte meg i bilen (tørr) og med et bredt smil og gleder meg til neste time mandag 30. :thumleft :mc1

Brukeravatar
Baffin
Motorsykkelen din: Suzuki V-STROM 650XT, 2015 mod.

Legg inn av Baffin »

Ladsen skrev:Da har jeg hatt min første dobbelttime på mc-ryggen idag. Var så heldig å starte opplæringen i regnvær også :sk? Meeen det var kanskje en nyttig opplevelse!? Det begynte med at jeg fikk prøve meg litt på egenhånd og bli kjent med sykkelen. Noen runder med stoppøvelser etterfulgt av krypkjøring mellom kjegler. Fikk til begge øvelser sånn greit etterhvert :roll krypkjøringa var en stor utfordring, men det gikk til slutt :twothumbs:
Så var det ikke noe kjære mor, og kjørelærern sendte meg ut i trafikken. Det gikk ganske så bra det også, men fomlet litt i starten da jeg synes det var mye å gjøre på en gang, særlig inn mot kryss :knegg
Alt i alt gikk det over all forventning. Satte meg i bilen (tørr) og med et bredt smil og gleder meg til neste time mandag 30. :thumleft :mc1
Da er du igang, lykke til. :thumleft

Baffin
Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die.

Brukeravatar
Jacobsen
Motorsykkelen din: Kawasaki Ninja ZX9R

Legg inn av Jacobsen »

:D Lykke til ja!

Ladsen

Legg inn av Ladsen »

Lenge siden sist innlegg nå! Ihvertfall så har jeg blitt NESTEN ferdig med kjøreskolen :) gjenstår sikkerhetskurs på vei, den 28.juli, før oppkjøring den 19. August :thumleft idag har jeg vært på "mc-dag" på Vormsund :twothumbs: ble en fin dag på mc ryggen! Legger ved bilde av doningen :prf
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Sprocket
Motorsykkelen din: Triumph Street Triple R

Legg inn av Sprocket »

Ladsen skrev:Lenge siden sist innlegg nå! Ihvertfall så har jeg blitt NESTEN ferdig med kjøreskolen :) gjenstår sikkerhetskurs på vei, den 28.juli, før oppkjøring den 19. August :thumleft idag har jeg vært på "mc-dag" på Vormsund :twothumbs: ble en fin dag på mc ryggen! Legger ved bilde av doningen :prf
image.jpeg
Først av alt, nydelig sykkel du har :yeyeye . Kunne godt ha tenkt meg en slik jeg og.
Desverre må det evetuelt bli til neste år. Blir noe billigere i år.
Langkjøring er jo bare kos, får jo tatt en lengre tur da.
Du har oppkjøring 8 dager etter meg :thumleft så får vi satse på at vi begge står med glans :prf

Ladsen

Legg inn av Ladsen »

Takk for det! Foreløpig veldig fornøyd :thumleft skulle hatt lappen tidligere, men sånn er det! Får håpe at alt går bra, så er det nok en god del flotte dager igjen å kjøre :twothumbs:

Ladsen

Re: Ladsen's blogg - Endelig!

Legg inn av Ladsen »

Lenge siden sist! Men idag har jeg endelig lappen i min hule hånd :twothumbs: I morra blir det kjøring, kjøring og atter kjøring :thumleft

Reodor Felgen
Motorsykkelen din: Gsxr 400

Legg inn av Reodor Felgen »

Gratulerer :-)

Brukeravatar
Geiroe
Motorsykkelen din: Honda VF1000F2 (85)

Legg inn av Geiroe »

Gratulere med lappen :prf mange fine dager igjen, må kle på seg litt mer men pleier å være ganske tørt.
For egen husk. Dekkskift PR3, service 103650

Ladsen

Re: Ladsen's blogg - sesongstart?!

Legg inn av Ladsen »

God kveld alle :vs en bra helg er over med mc messe og masse fint å se på. Er meldt såpass bra vær og temperatur her på østlandet at jeg vurderer sterkt å ta sykkelen ut av fengselet :knegg vurderer til og med å ta den til jobben..men som min første hele sesong i salen er jeg litt usikker på når KAN jeg kjøre?? :scratch har klart å styre pms'n, men begynner å miste kontrollen.. :crazy:

Brukeravatar
kvase
Motorsykkelen din: KTM 1090 ADV-R/Yamaha WR450F
Kontakt:

Legg inn av kvase »

Er det ikke bare å leie sykkelen ut å se om den klarer det første sjokket av etter lang tid i hiet
Vespa Piago 75cc :crazy: Panter 50 cc :D Honda FT 500 cc :thumleft XT660 Z Tennere :thumleft KTM :twothumbs: 1050 ADV-- i stallen nå KTM 1090 ADV-R :prf
i tillegg en Suzuki DRZ 400 :lol
https://www.myrouteapp.com/travelblog/routes/1002610#
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/

Ladsen

Legg inn av Ladsen »

kvase. skrev: 13 mar 2017, 23:14 Er det ikke bare å leie sykkelen ut å se om den klarer det første sjokket av etter lang tid i hiet
Sier noe! Får se om dagens regn tørker opp i morra, så få den ut av hiet på onsdag :twothumbs: håper jeg!

Brukeravatar
Stian87
Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016

Legg inn av Stian87 »

Hei Ladsen!

Kul sykkel :) Er du fonøyd med din? Som du kanskje ser er jeg ikke helt objektiv når det kommer til monster :knegg

Jeg kjørte min første tur på søndag, jeg bor i Ski så det gikk helt fint, litt glatt i noen svinger på småveiene, men om ud holder deg til hovedveiene går det nok fint! Personlig kommer jeg nok til å se det litt an fra dag til dag om jeg kjører til jobb. Men i morgen blir nok første dag :thumleft
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian

Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)

Ladsen

Legg inn av Ladsen »

Stian87 skrev: 14 mar 2017, 09:45 Hei Ladsen!

Kul sykkel :) Er du fonøyd med din? Som du kanskje ser er jeg ikke helt objektiv når det kommer til monster :knegg

Jeg kjørte min første tur på søndag, jeg bor i Ski så det gikk helt fint, litt glatt i noen svinger på småveiene, men om ud holder deg til hovedveiene går det nok fint! Personlig kommer jeg nok til å se det litt an fra dag til dag om jeg kjører til jobb. Men i morgen blir nok første dag :thumleft
Takk for det :D er veldig fornøyd! Fikk lappen 19.august, så rakk bare 3500km..men ser veldig frem til sesongen nå!

Brukeravatar
Stian87
Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016

Legg inn av Stian87 »

Har ikke hatt lappen så lenge selv, kjørte bare i oktober, men ble rund 1600 km forde :)
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian

Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)

Brukeravatar
Bjerknez
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

Ladsen skrev: 14 mar 2017, 10:13

Takk for det :D er veldig fornøyd! Fikk lappen 19.august, så rakk bare 3500km..men ser veldig frem til sesongen nå!
Ser du bor i Fredrikstad...?
Bør jo være obligatorisk med en kaffekopp om ikke lenge! :thumleft

Ladsen

Legg inn av Ladsen »

Bjerknez skrev: 14 mar 2017, 12:32
Ladsen skrev: 14 mar 2017, 10:13

Ser du bor i Fredrikstad...?
Bør jo være obligatorisk med en kaffekopp om ikke lenge! :thumleft
Det kunne vi så absolutt! :thumleft

Svar