Yes!Jalmar skrev:Zepelin på viskelydstyrke er helligbrøde. Full gass eller ingenting.

"Whole Lotta Love" på full bananas

Yes!Jalmar skrev:Zepelin på viskelydstyrke er helligbrøde. Full gass eller ingenting.
Ikke akkurat telefonterror utført av de man bor sammen med, men heller av de som til stadighet ringer for å selge noe og alle disse 'veldedighetstiggerne'.AJ skrev: Selv synes jeg Pondustiltaket er godt og jeg har på min måte prøvd det her hjemme, men må bare innrømme at jeg har hatt større suksess på andre områder...
Om dette har noe med MC å gjøre? Tja, tru'kke det, men noe må man fordrive tiden med fram til sesongstart...![]()
Fantastisk!cheron skrev:Jeg svarer jeg...
Noen av dere vet kanskje at jeg bruker høreapparat og hører ikke så bra i telefon.. Hendelseforløpet er som følgende;
Duknakket Hijolding: Hallo?
Telefonterror: Bla bla bla, kjøpe, avis, mobile, bla bla bla... ?
Duknakken: Hei, jeg er døv, kan du gjenta alt på nytt? Jeg hører ikke i telefonen..
Telefonterror: *klikk* tut-tut-tut-tut..
Svært sjelden samme nummer ringer to ganger...
Det er disse 'stakkars' telefonselgerne du mener, ikke sant?Intruder skrev:Et råd er å be dem vente litt,og så leser vi avisa mens de venter.![]()
Men det er jo bare jobben deres,stakkar.... :-)
I et slikt perspektiv får den spøkefulle ordbruken "telefonterror" en helt annen betydning...ArcticTiger skrev:Brodern og jeg kunne innimellom ha sånne lange telefonsamtaler, der vi diskuterte stort sett "allt og ingenting" i en time eller vel så det.
Etter at han gikk bort har jeg virkelig savna de samtalene. Den som bare hadde kunnet fått prata med han i telefon et minutt til.....
Tja, er neppe helt uvanlig det der - når kjerringen snakker med søsteren kan det gå tiiiiimer i telefonen.AJ skrev:Kom hjem fra en MC-tur sånn rett etter kl. 16:00 i dag. Da satt kjerringa med telefonen klistret til øret. Hvor lenge hun hadde sittet slkik vet jeg ikke...
Iførte meg vanlige klær, satte meg i denne mye omtalte Almera'en, kjørte til nærmeste store tettsted drøya mila unna, var innom et par butikker (tok meg god tid... om enn ikke i kjerringfart...), reiste hjem igjen og fant kjerringa i samma stolen, med den samme telefonen, skravlende med den samma venninna...
![]()
Klokka var da 16:50.
Satte så på vannkokeren, lagde meg en kopp te og et par skiver brød, leste Aftenposten, så på Nyhetskanalen, gjorde et par andre gjøremål og plutselig var klokka 17:20.
Og der satt hun ennåMed den bærbare telefonen nærmest kirurgisert på øret
![]()
![]()
![]()
Nå er kl. 17:55 og jeg hører at skravlemaskineriet går på høyt turtall fortsatt.
Rett og slett fantastisk...![]()
![]()
Eller kanskje ikke...![]()
Flere som har det slik
Ække no' problem at dette foregår her i heimen, men jeg bare lurer litt på normaliteten...
Er det virkelig normalt å holde på slik