Har sett på litt andre forumer, og har nå kommet til det jeg tror er min beslutning.
Først så tenkte jeg å kjøpe meg en aprilia rs 125. Men det eneste jeg finner bra med sykkelen, er farten og akselerasjonen. Men å se folk bli tatt som moped kjørere pga lyd og sånt, så er jeg nok typen til å holde meg unna. Ser at hvis jeg skifter potta på en yamaha yzf r125 med en akrapovic eller leo vinci anlegg, så vil lyden høres sinnsykt god ut! Ser at folk som har skifta potta på yzf'ne koser seg pga folk tror du kjører en skikkelig monster sykkel. Spesielt når folk skriver at de har andre mc kjørere som kommer bort å spør om det er en 600cc eller om det er en 1000cc. :)
Jeg ser det derre med at mange kjøper yzf'n pga den er billigere i drift. Mer driftsikker. Og at du ikke kommer til å bli tatt som en moped kjører haha. Og uansett, så er det ingen veier her i Norge der du skal kjøre over 100km/t! Det er på en måte faktisk mye større sjangs for meg til å beholde sertifikatet mitt til jeg er atten, pga hvis jeg hadde kjørt en aprilia, så hadde jeg, som alle andre rå-kjørt mye mere (lol)

.
Og det når det gjelder å reise til strømstad, så ser jeg at det er utallige mange ulike landeveier du kan kjøre for å komme frem der, en å kjøre på motorvei under høyt turtall i en ubehagelige 120km/t!
Jeg kommer nok til å kjøpe en Yamaha yzf r125 til rundt 28,000-35,000. Håper bare ikke at penger blir noe problem. Så kommer til å jobbe godt i forkant nå som jeg har et godt år å spare på :) !! Har allerede tjent ca 8,000-10,000 kr :)