Petter
uote="KåreDump"]
Dessverre, holder nok til "litt" lenger nord... I følge Google Maps er det 1.735 km langs raskeste vei mellom oss.[/quote]PettermedP skrev:Du er ikke tilfeldigvis i Stavangerområdet du da?
Dessverre, holder nok til "litt" lenger nord... I følge Google Maps er det 1.735 km langs raskeste vei mellom oss.[/quote]PettermedP skrev:Du er ikke tilfeldigvis i Stavangerområdet du da?
SverreOlsen skrev:Du har som sakt Holey Riders som holder til her:Hviss du hadde snakket med dem tror eg det er flere så kunne hatt deg med på øvelsekjøring for og si det sånn! Mange glade turfolk med kansje littegran kristen bakgrund. Er ikke noe HA for og si det sånn hviss du ikke kjenner til dem. Er alle slaks mennesker som brenner for sykkel! Alle typer sykkler!
Mange fine sykkler på onsdagane ja, så er en intresert i sykkler er det rette stedet og dra! Holdt til på ganddal så var der en gang i blandt før :-)Elruts84 skrev:Jeg treffer ofte Holy Riders gutter på de lokale turene jeg er på. Alt fra kveldsturer til tur/retur Statoil. De er kontaktsøkende, nysgjerrige på sykkelen. Og utrolig trivelige folk. De er behjelpelige og lette og snakke med. Det å ta turen forbi og spørre skader ikke.
Syns det er bra du spør her jeg, det viser jo bare at du forstår at mengdetrening vil gjøre det lettere for deg og bedre sjåfør av deg. Jeg bor på klepp om det er noe du lurer påKan ikke alt, men hjelper gjerne.
Når sesongen er i gang for fullt tar du en tur til Oltedal. Hva onsdag. Treff men mange hyggelige MC venner.![]()
Elruts