Gratulererburny_ skrev:
Da er lappen unnagjort! Alt i alt gikk det veldig bra :)

Det er fortsatt mye igjen av sesongen. Så kjør på

Gratulererburny_ skrev:
Da er lappen unnagjort! Alt i alt gikk det veldig bra :)
Takk! Ja må rekke å prøve litt Hehe.AJ skrev:Gratulererburny_ skrev:
Da er lappen unnagjort! Alt i alt gikk det veldig bra :)!
Det er fortsatt mye igjen av sesongen. Så kjør på![]()
Takk takk :)Dansekris skrev:Gratulerer med lappen! Den følelsen er det ikke mye som slår
Jeg tenker at det viktigste er at du får kjøpt deg en rimelig og bra førstegangsykkel. Det er nå eventyret begynner, og det som betyr noe er at du får kjørt så mye motorsykkel som mulig!
Hold igjen litt på pengesekken. Kjøp noe som passer deg som fersk fører. Husk at livet er langt, og suget etter en bedre sykkel vil alltid være der.
Noe med relativt bra med elektronikk og kjøreegenskaper, noe eg slipper å skru på, noe som kan brukes til "alt" (ha det gøy på svingete veier og korte turer, eller ta med på ukes tur nedover i Europa). Nok hester til at eg ikkje blir lei på ein sesong eller to (eks den fz6n eg kjørte med rundt 98hk ble fort kjedelig mot slutten). Så vil nok ha noe som er ikke særlig tyngre enn 200kg, og med 110hk+ og en del moment så en slipper å jage den.FredrikE24 skrev:Hvilke krav til sykkel har du egentlig? Selv er jeg superfornøyd med sportstourer(K1200RS). Når det blir kaldere på morgenen slenger jeg på stor vindskjerm, i tillegg til varmeholker :)
Kommer jo ann på hvor stor du er. Jeg er BMW-frelst hvertfall, makan til kjøreglade sykler. Yamahaene jeg har kjørt føles litt billig å kjøre og ta på.
Det blir gøy! Eg elska Suzukien, så da gleder eg meg bare enda mer til BMWn!!Bjerknez skrev:Så klart jeg har rett![]()
Neida... Jeg tipper S1000R vil gi deg en opptur sammenlignet med Gsx s1000. Motormessig er dem relativt like, men der stopper det. BMW'en utklasser susukien på alle andre områder i mine øyne![]()
Å ja... Jeg har så klart kjørt suzukien selv. Den imponerte meg ikke i det hele tatt. En kjip overpriset sykkel rett og slett.
Ingenting enn så lenge :) stikker til USA om ei uke og blir i to uker.Bjerknez skrev:Har det skjedd noe nytt her da...?
Jepp! På tide med en pruterunde om du ikke får din ned til det sammeBjerknez skrev:3700 hos Gjensidige??
Dæven.. det var billig!
Jeg betaler 4.900,- hos Gjensidige, 40 år gammel, full bonus og alle andre forsikringer er også der...