Triumph Street Triple R - 2013

Forum for fulleffekt tung-MC
ejodd
Motorsykkelen din: Triumph Street Triple R 2013

Re: Triumph Street Triple R - 2013

Legg inn av ejodd »

Takk for det! Jeg er meget fornøyd med sykkelen - min aller første tohjuling! Var litt redd for at det skulle bli litt for mye trøkk for en nybegynner, men sykkelen er helt herlig lettkjørt!

Dette er Motodemic-settet ja. Sendt på mandag 08.05 og det ble levert til lunsjtider fredag 12.05 fra California... :-)

Fabelaktig kvalitet på settet, alt passer 100% bolt on. Tok meg som har 10000 tommeltotter ca 1 1\2 time å montere på, og da tok jeg meg god tid. Ligger en veldig bra og møysommelig instruksjonsvideo på youtube som er enkel å følge. 10/10!

Brukeravatar
HeHy
Motorsykkelen din: Kawasaki ZX6R 2006, Honda VFR750F 1997

Legg inn av HeHy »

Likte godt den runde lykta ja! Lykta er nok hovedpunktet for at jeg ikke liker street triple. Med rund så så den jo helt rå ut i forhold

Brukeravatar
cosmogs
Motorsykkelen din: Speed Triple RS

Legg inn av cosmogs »

Kjempegrattis med suuuper MC! : )
Coolt å se Striple med single headlight, men må innrømme at jeg selv aldri ville byttet ut de doble. Synes de gir sykkelen min en herlig frekk identitet. Men gøy at noen gjør det. Er inne i min 4. sesong med Striple nå. Det hender jeg sikler på noe enda større og grommere, men hver gang jeg bruker den tenker jeg at denne sykkelen fremdeles har så uendelig mye å by meg på. Elsker lekenheten og lettkjørtheten, og synes den går sinnsykt bra. Har også tilgode å finne en instrumentering jeg liker bedre eller like bra. Har også quickshifter, og tenker du kanskje her revurdert verdien av den ut fra et av dine tidligere innlegg? Sinnsykt gøy å ligge i 10k, quickshifte og bare race på! ; )
2018 Triumph Speed Triple RS (2018 -->)
2014 Triumph Street Triple (2014 - 2018)
1976 Kawasaki Z650 (1987 - 1989)

ejodd
Motorsykkelen din: Triumph Street Triple R 2013

Legg inn av ejodd »

Tusen takk for det, folkens!!

Cosmogs: Jeg er helt enig, de doble lyktene gjør sykkelen unik - og jeg liker virkelig hva de har gjort på '17-modellen! Men synes den delvise cafélooken er helt glimrende på sykkelen, er veldig fornøyd med hvordan den ble :-D

Når det gjelder quickshifter må jeg nok innrømme at den har blitt flittig brukt etterhvert som jeg har blitt kjent med sykkelen. Det er virkelig morsomt, og gir også en veldig fin flyt i kjøringen. Lyden er også helt herlig! For en maskin!!

Tail tidy er nå montert. Ble varianten fra R&G, og jeg er superfornøyd med både kvalitet og passform. Det eneste jeg måtte tilpasse var en spacer, ellers var det tilnærmet bolt on. At den får så mye "flack" på blant annet Revzilla er uforståelig for meg.

Bilde

Svar