De to syklene på bildene over er i vertfall mine øyne tilnærmet likeJK95 skrev:Hahahah, det kan hendeBjerknez skrev:Sykkelen er skjeløyd, men ikke jeg :)Uansett ikke enig i at Brutalen ligner Gladiusen, og enda mindre på nyere Brutale

De to syklene på bildene over er i vertfall mine øyne tilnærmet likeJK95 skrev:Hahahah, det kan hendeBjerknez skrev:Sykkelen er skjeløyd, men ikke jeg :)Uansett ikke enig i at Brutalen ligner Gladiusen, og enda mindre på nyere Brutale
Heldigvis trenger ikke jeg si meg enigBjerknez skrev:De to syklene på bildene over er i vertfall mine øyne tilnærmet likeJK95 skrev:Hahahah, det kan hendeBjerknez skrev:Sykkelen er skjeløyd, men ikke jeg :)Uansett ikke enig i at Brutalen ligner Gladiusen, og enda mindre på nyere Brutale
Selv to vanndråper er ulike... hvis man ser nærme nokJK95 skrev:Heldigvis trenger ikke jeg si meg enigBjerknez skrev:De to syklene på bildene over er i vertfall mine øyne tilnærmet likeJK95 skrev:Hahahah, det kan hendeBjerknez skrev:Sykkelen er skjeløyd, men ikke jeg :)Uansett ikke enig i at Brutalen ligner Gladiusen, og enda mindre på nyere Brutale