....... med knallgule felger.......FredrikE24 skrev: 25 apr 2017, 21:23 Godt å se at sykkelen har fått rørt seg litt og at det foreløpig ser positivt ut! Jeg er helt enig i at den inverterte "checkers"-stilen er utrolig stilig på K12RS![]()

....... med knallgule felger.......FredrikE24 skrev: 25 apr 2017, 21:23 Godt å se at sykkelen har fått rørt seg litt og at det foreløpig ser positivt ut! Jeg er helt enig i at den inverterte "checkers"-stilen er utrolig stilig på K12RS![]()
ebay?FredrikE24 skrev: 25 apr 2017, 21:30 Det kan jeg like! Er et helt kåpesett tilsalgs i Nederland nå, dog ikke invertert!
Søkte, men fant det ikke....FredrikE24 skrev: 25 apr 2017, 22:46 Ja, er vel rett over 4 000kr eks. frakt og moms.
Langt i fra strøkent, så her er det vel mulig å legge inn et skambud![]()
Sjekka opp litt. Nesten kr. 1900,- bare i frakt, så jeg trur jeg dropper det....FredrikE24 skrev: 25 apr 2017, 22:46 Ja, er vel rett over 4 000kr eks. frakt og moms.
Langt i fra strøkent, så her er det vel mulig å legge inn et skambud![]()
Det er helt normalt at sykkeln kjennes litt "rar" ut første turen.TGR skrev: 07 mai 2017, 15:26 Da er årets første "tur" unnagjort. Ikke optimale forhold, men det var i dag jeg hadde anledning.
På den dårlige veien jeg kjørte i dag, så syntes jeg den sporet litt, virket litt ustabil overstyrt, på en måte. Ikke noe stort problem, men det var lett å gi for harde input når man velger spor for å unngå de verste dumper, høl og sprekker i veien. Samme også ved sving med spor, det ble fort litt jaging.
Men artig var det![]()
![]()
Nå kjørte jeg jo alene, uten bagasje. Men veien var ganske ujevn og humpete, og jeg opplevde ikke demperen som dårlig på noen måte. Jeg får kjøre litt mer før jeg tar stilling til ting, men tror kanskje at en ny styredemper kunne hjulpet.FredrikE24 skrev: 07 mai 2017, 16:40 Gøy å høre hva du synes om sykkelen, jeg opplever nok litt de samme når det skal korrigeres litt i sporvalget i sving. Kan virke litt vel følsom, det hjalp imidlertid stort med ny bakdemper.
Når det gjelder setet, så liker jeg godt originalen, kjører det på laveste stilling, med tilhørende aggresiv vinkel i knæra, jeg liker den stillingen veldig godt. Om originalen er for lav, så kan du prøve å få tak på en original komfortsal, den skal være litt tykkere i polstringa :)
Nå er jo mitt sete mer i den " planke "-kategorien , men jeg bruker en air-hawk , eller diverse pads som jeg har kjøpt på Louis etc..TGR skrev: 07 mai 2017, 19:45Nå kjørte jeg jo alene, uten bagasje. Men veien var ganske ujevn og humpete, og jeg opplevde ikke demperen som dårlig på noen måte. Jeg får kjøre litt mer før jeg tar stilling til ting, men tror kanskje at en ny styredemper kunne hjulpet.FredrikE24 skrev: 07 mai 2017, 16:40 Gøy å høre hva du synes om sykkelen, jeg opplever nok litt de samme når det skal korrigeres litt i sporvalget i sving. Kan virke litt vel følsom, det hjalp imidlertid stort med ny bakdemper.
Når det gjelder setet, så liker jeg godt originalen, kjører det på laveste stilling, med tilhørende aggresiv vinkel i knæra, jeg liker den stillingen veldig godt. Om originalen er for lav, så kan du prøve å få tak på en original komfortsal, den skal være litt tykkere i polstringa :)
Setet jeg har på nå, Sargent, skal jo liksom være et komfort-sete. Og komforten er det ikke noe å si på. Det er avstanden mellom sete og fothvilere som er litt marginal.
Men jeg ser at Kahedo bygger om kundens originalsete til høyere eller lavere etter kundens ønske. Det kan jo være en mulighet.
https://shop.kahedo.com/seats-driver/bm ... =SW10033.6
Jeg kjørte med Sargent-setet i nederste posisjon på den turen. Fikk lirket det på plass i øverste posisjon i går, men det ble jo helt corny. Så ut som om det var slengt oppå toppen av sykkelen.WikingTnT skrev: 09 mai 2017, 09:03 Nå er jo mitt sete mer i den " planke "-kategorien , men jeg bruker en air-hawk , eller diverse pads som jeg har kjøpt på Louis etc..
kan skje verdt å prøve ut før du går til mer drastiske endringer ? , kan være kjekt å ha anyway hvis du velger å modifisere setet.
TakkStian87 skrev: 12 mai 2017, 07:54 Haha![]()
Grattis med det :) Og du som ikke er sikker på om du skal kjøre fast igjen
![]()
Av nysgjerrighet, fikk du vite prisen de egentlig hadde tenkt å sette?
Jepp. Jeg er en sucker for telelever, paralever og kardangFredrikE24 skrev: 14 mai 2017, 14:29 Blir spennende å se hva du velger her! To vidt forskjellige sykler egentlig, men allikevel litt beslektet allikevel![]()