De hadde lært av tidligere tabber og oppgradert til tre fergebillettører - tidligere har de hatt bare en og ikke rukket å ta betalt før turen var over og folk skulle av igjen...

Bildet er fra et av alle de parkeringslommene langs med Ingierstrandveien. Liker å ta pause der på vei hjem etter tur, hvis jeg tatt turen sør for Oslo :)kvase. skrev: 01 mai 2017, 22:22 Normalt så blir det som oftest singel kjøring på meg å -Den gudstjenesten var ikke jeg med på - Markerings ritte var jeg med på men litt langdrygt kjøreopplegg i slakk hastighet og mye små stopping når man kjører 400-til 450 stykk mc i kortesje. https://www.facebook.com/27918644215166 ... f=NEWSFEED
Du har nokk gjort det riktig for din del i dag å Bilde er vel fra Nesodden ett eller annet sted vil jeg tippe -![]()
nyt mc våren Skogstrollet + mer
HeiMaschev skrev: 01 mai 2025, 10:15 Planen er å kjøre en av mine faste klassikere som er "Tinnsjøen rundt". Opp til Kongsberg gjennom indre Vestfold. Forbi Gransherad opp til Rjukan og deretter rundt forbi Hovin og ned igjen. Herlig kombinasjon av vakker natur og svingete veier! Skal legge ut bilder etter turen![]()
Nei, vi endte opp med å ta av over til Notodden når vi kom til Gransherad. Ikke fordi vi ikke hadde trua på veien, men rett og slett fordi vi undervurderte distansen. Les mer om turen i loggenSolo-rider skrev: 03 mai 2025, 12:00 Hei
Ble det tur rundt Hovin 1mai Maschev ?
Jeg kjørte rundt der for 2 år siden.Da var det MYE telehiv og dårlig vei.Hvordan er veien der nå?