http://owatrol.com/no/sortiment/9229-polytrol.html
Ja, dette er et kjent produkt i bilpleie verdenen. Det har fått mye skryt. Men denne er laget mest for å gjenskape den orginale plasten og deen kan være litt mer vrien og påføre enn de mer hverdagslike midlene. Men bra, det er den!AJ skrev: 30 mai 2017, 22:17 Jeg har brukt denne på sort plast og synes resultatet ble veldig bra og holder på effekten lenge.
http://owatrol.com/no/sortiment/9229-polytrol.html
Det kalles vel en "smell" når man går inn i butikken for å kikke litt, for så og ende opp med å bruke 1.300,-
Du har nok rett i det. Men liker ikke at du fremhever detKevinmsR6 skrev: 02 jun 2017, 19:12 Fort gjort:) men de pengene hadde vel bare gått til noe annet allikevel :)
Regner med du har bruk for sjampo og foam Canon ?![]()
Ja, jeg hadde den til karcher, og den er bra nok den, men den til Chemical Guys lager jo mye tykkere skum. Ikke noe poeng sånn sett, men veldig artig :)Geiroe skrev: 02 jun 2017, 19:52 Regner vel med at du hadde foam canon fra før, men bare måtte ha den nye, for den var jo mye bedre. Man driver ikke med vask av kjøretøy uten foam canon, gjør vi vel?
Kom igjen. Sleng ut bilder av vasken ogsåGeiroe skrev: 02 jun 2017, 19:55 Det er jo snart så jeg er forpliktet til å ha rein mc jeg også, så mye som jeg slenger med leppa. Det så jo ikke akkurat reint ut når jeg tok av tupperware'n i dag.
Bruker dere høytrykk på sykkelen?Bjerknez skrev: 02 jun 2017, 19:55Ja, jeg hadde den til karcher, og den er bra nok den, men den til Chemical Guys lager jo mye tykkere skum. Ikke noe poeng sånn sett, men veldig artig :)Geiroe skrev: 02 jun 2017, 19:52 Regner vel med at du hadde foam canon fra før, men bare måtte ha den nye, for den var jo mye bedre. Man driver ikke med vask av kjøretøy uten foam canon, gjør vi vel?
Ikke vask uten kanon nei![]()
Så du bruker skumkanonen til å påføre skum, og spyler med hageslangen? Jeg har en sånn beholder som fulgte med Bosch'en min som jeg bruker til bilen. Men har ikke turt å bruke den på sykkelen endaKevinmsR6 skrev: 02 jun 2017, 23:24Blir ikke høytrykk med foam Canon :)
Og funker fint med høytrykk spyler men da langt ifra:)
Hageslangen blir mest brukt:)![]()
Skal du ha skikkelig skumkanon som gir deg skikkelig soft is konsistens og som ligger lenge på panelene så kjøp en skumkanon til høytrykkspyleren på Scandicshine. De skumkanonene som følger med noen høytrykkspylere eller som er innebygget i høytrykkspyleren er ikke mye tess.Stian87 skrev: 03 jun 2017, 12:43Så du bruker skumkanonen til å påføre skum, og spyler med hageslangen? Jeg har en sånn beholder som fulgte med Bosch'en min som jeg bruker til bilen. Men har ikke turt å bruke den på sykkelen endaKevinmsR6 skrev: 02 jun 2017, 23:24Blir ikke høytrykk med foam Canon :)
Og funker fint med høytrykk spyler men da langt ifra:)
Hageslangen blir mest brukt:)![]()
![]()