Vestlandet treffer Østlandet-treffet 2017 - når passer det best for deg?
-
- Motorsykkelen din: Yamaha YZF R1 2008 raven edition
Re: Vestlandet treffer Østlandet-treffet 2017 - når passer det best for deg?
Blir jo voldsomt stykke og kjøre for oss spreke bergensere da :) hvorfor ikke Gol ??
Den som har begge beina plantet på jorda står stille. 

- kvase
- Motorsykkelen din: KTM 1090 ADV-R/Yamaha WR450F
- Kontakt:
Nå må du roa deg ned da- et slik knuslete kjørestykke er jo ikke all verden - ja jeg sier det for det er faktisk noen som bor nord for Dovre som får muligheten også- Ja jeg å som bare har en stutt veg opp dit fra sørspissen av NorjeKevinmsR6 skrev: 06 jan 2018, 00:52 Blir jo voldsomt stykke og kjøre for oss spreke bergensere da :) hvorfor ikke Gol ??

Vespa Piago 75cc
Panter 50 cc
Honda FT 500 cc
XT660 Z Tennere
KTM
1050 ADV-- i stallen nå KTM 1090 ADV-R
i tillegg en Suzuki DRZ 400
https://www.myrouteapp.com/travelblog/routes/1002610#
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/

i tillegg en Suzuki DRZ 400

https://www.myrouteapp.com/travelblog/routes/1002610#
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
-
- Motorsykkelen din: Yamaha YZF R1 2008 raven edition
kvase. skrev: 06 jan 2018, 01:15Nå må du roa deg ned da- et slik knuslete kjørestykke er jo ikke all verden - ja jeg sier det for det er faktisk noen som bor nord for Dovre som får muligheten også- Ja jeg å som bare har en stutt veg opp dit fra sørspissen av NorjeKevinmsR6 skrev: 06 jan 2018, 00:52 Blir jo voldsomt stykke og kjøre for oss spreke bergensere da :) hvorfor ikke Gol ??![]()

Den som har begge beina plantet på jorda står stille. 

Må jo være moro for dere fra Bergen å få kjørt en tur uten vått visir også da ...KevinmsR6 skrev: 06 jan 2018, 00:52 Blir jo voldsomt stykke og kjøre for oss spreke bergensere da :) hvorfor ikke Gol ??

Men fra spøk til alvor, så er det vel kanskje lurt om admin fyrer opp en ny tråd for dette treffet, så vi får det på plass i kalenderen??

- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
Gjør gjerne et nytt forsøk for et slikt treff i 2018. Ideen var god, og jeg kunne selv gjerne ha kjørt til Gol for å bli med dersom det rent praktisk var mulig og treffet ble noe av.TGR skrev: 06 jan 2018, 10:15
Men fra spøk til alvor, så er det vel kanskje lurt om admin fyrer opp en ny tråd for dette treffet, så vi får det på plass i kalenderen??![]()
Jeg tror det ennå er litt for tidlig å starte en ny tråd om et slikt treff. Jeg tror heller ikke dette er admins oppgave å planlegge/arrangere. Det er nok ildsjeler i forumet som kan dra i gang dette, og interessen var til stede i fjor sommer.
Det blir også startet en ny tråd om et Forumtreff 2018 senere i vinter/vår, men dette treffet vil mest sannsynlig bli lagt lenger nord denne gang. Mye mulig i Trøndelag.
Ja, jeg har allerede foreslått Dovreskogen Camping, 24 til 25 august 2018 :)kjellv skrev: 06 jan 2018, 10:58Gjør gjerne et nytt forsøk for et slikt treff i 2018. Ideen var god, og jeg kunne selv gjerne ha kjørt til Gol for å bli med dersom det rent praktisk var mulig og treffet ble noe av.TGR skrev: 06 jan 2018, 10:15
Men fra spøk til alvor, så er det vel kanskje lurt om admin fyrer opp en ny tråd for dette treffet, så vi får det på plass i kalenderen??![]()
Jeg tror det ennå er litt for tidlig å starte en ny tråd om et slikt treff. Jeg tror heller ikke dette er admins oppgave å planlegge/arrangere. Det er nok ildsjeler i forumet som kan dra i gang dette, og interessen var til stede i fjor sommer.
Det blir også startet en ny tråd om et Forumtreff 2018 senere i vinter/vår, men dette treffet vil mest sannsynlig bli lagt lenger nord denne gang. Mye mulig i Trøndelag.
Skal jeg kanskje bare starte en tråd om dette da?
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Ja, hvorfor ikke?TGR skrev: 06 jan 2018, 10:58Ja, jeg har allerede foreslått Dovreskogen Camping, 24 til 25 august 2018 :)kjellv skrev: 06 jan 2018, 10:15 Gjør gjerne et nytt forsøk for et slikt treff i 2018. Ideen var god, og jeg kunne selv gjerne ha kjørt til Gol for å bli med dersom det rent praktisk var mulig og treffet ble noe av.
Skal jeg kanskje bare starte en tråd om dette da?
Like greit å være tidlig ute og lodde stemningen. Og viser det seg å være interesse for dette så har man god tid til å legge turplaner, samkjøring til treffplassen, booke overnatting osv.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Siden vi har lagt 2017 sesongen bak oss så er ikke denne tråden relevant lenger,serlvfølgelig.
Derfor stenges den.
Men det kan hende det dukker opp en ny for 2018 i løpet av vinteren eller våren. Så det er bare å følge med :)!
Derfor stenges den.
Men det kan hende det dukker opp en ny for 2018 i løpet av vinteren eller våren. Så det er bare å følge med :)!

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.