Jeg hilser i hytt og pine, men hilser som regel ikke på mopeder/scootere, med mindre de hilser først!Skogstrollet skrev: 20 nov 2017, 15:25 Har for vane å hilse på de jeg møter, selv om ikke alle hilser tilbake. Merker faktisk at de færreste hilser tilbake da jeg kjører Honda'n, men de fleste hilser når jeg kjører Yamaha'n.
Noen som tror 250-kubikkern min er en moppe kanskje?![]()
Lettsykler derimot.... hilser stort sett på de og!
I sommer var det et par stykker på lettsykkel som jeg møtte stort sett hver dag på tur fra jobb!
Hilsa først på en av dem "ved et uhell", dagen etter var han forsiktig oppe med hånda, og jeg hilsa behørlig tilbake.
Tredje dagen møtte jeg begge to og de hilsa veldig entusiastisk.
Virka som om de syns det var litt stas at den skjeggete gammelpeisen med apeheng hilsa på dem!
Og gammelpeisen syns det igjen var stas!
Jepp, er av samme oppfatning!Skogstrollet skrev: 20 nov 2017, 15:25 Når det gjelder internett, så blir det nok i MC miljøet som for det meste annet: det er lett å skjule seg bak skjermen og blir mindre sympatisk når man ikke kan se personene man snakker med i øynene.
Samtidig er ikke alle like gode til hverken å formulere seg eller å oppfatte hva som egentlig blir skrevet av andre.
På nettet oppstår det derfor ofte missforståelser som ikke hadde skjedd dersom man også så kroppsspråk og ansiktsuttrykk på forfatteren.