Erling skrev:har du noe å si til meg pollti?
Nei, ikke akkurat nå ihvertfall. Det er for tidlig på dagen. Men jeg har også lyst til å være med men akkurat nå renner jobbene inn igjen etter sommertørken. Og det er jeg ihvertfall ikke lei meg for.

Erling skrev:har du noe å si til meg pollti?
AJ skrev:12. sept. kan fort bli aktuelt, ja.rogg skrev:Ikke så utenkelig...lørdag 12 sep.?
Intruder skrev: Kanskje prøve når vi kommer ut av hiene igjen ?![]()
![]()
![]()
![]()
Javisst, Intruder! :)Intruder skrev:AJ skrev:12. sept. kan fort bli aktuelt, ja.rogg skrev:Ikke så utenkelig...lørdag 12 sep.?
Kanskje prøve når vi kommer ut av hiene igjen ?![]()
![]()
![]()
![]()
Info til almuen har det da vært i lange baner, og husker jeg ikke helt feil, var det en med nicket Pollti som var veldig så aktiv i planlegginga av det førstePollti skrev:Har det vært 2 treff ??? Noen ganger liker jeg å krangle men nå er jeg vonbroten over mangel av info til almuen.![]()
Pollti skrev:Hun syntes HDer kjører veldig sakte og breier seg fælt på veien så nå prøver jeg å lure en 4 til 5 valium i henne. Da roer a seg vel.
Chatterbox og Scala er gode løsninger.Ragnhild skrev:Sånn blåtannsak, Scala rider eller hva den heter? Sikkert dyr som F, men de som har er fornøyd sier de, og da får du kobla til mobilen også.