cheron skrev:Vi hadde ett sinnsykt bra treff
Og du Bjørn? Hvor ser vi deg?????
Velkommen til forumet!
Psst; ikke bry deg om villblogginga som oppstår innimellom her på forumet...

Takker for velkomst til forumet fra flere, det var trivelig. Du ser meg bakfra litt venstre på et av bildene under burningen. Står i shorts med mye grønt på ryggmerket, mest sett på dansegulvet før jeg kjørte hjem 01:45 på lørdag - da var jeg rimelig sikker på at den en ice'n fra ølstafetten var ute av blodet

) Vi var vel totalt 8-9 stykker i løpet av helgen, men folk kom og gikk og de siste meldte seg inn etter opptellingen så dere vant fortjent. Vi fikk "Sterk Mann" prisen på fredag, men røyk ut i først runde på øl-stafetten (førstemann var grusomt treg til å drikke, og ikke alt for kjapp til å løpe). Vi tok inne mesteparten på 2 og tredje runde, men det hjelper ikke når vi fortsatt er 4-5 meter bak.
Land er helt klart et av de beste treffene. Mitt første i år.. Hadde opptil 10-12 treff om året før, men 3 unger mellom 2 og 6 år har satt en liten brems på den biten
Har vel sett villere blogging enn dette, men 16-22K pr år er respektabelt. Har vært oppe i 22, men lå som regel mellom 15 og 16 i mitt "forrige" liv som ungkar og sprellemann.