Stian87 skrev: 10 okt 2018, 08:07Kanskje man skal starte en tråd om moderatorers moderering og påvirkning. Da vil den i hvert fall ikke være OTRune75 skrev: 09 okt 2018, 23:16Ja mente vel mer at den retningen tråden hadde tatt ble stoppet, aktiviteten i tråden har jo kjølnet betraktelig. Jeg synes heller ikke tråden gikk særlig off-topic siden trådstarter ville delta i en aksjon som ble arrangert pga misnøye med avgiftspolitikken i Norge. Diskusjon videre gikk jo i temaet skatte/avgiftspolitikk og tok en naturlig utvikling. Jeg ble vel mere misfornøyd enn krenket, fikk også inntrykk av at andre ikke var helt begeistret for mod/admin sin inngripen. Men nå er jeg faktisk OT så bør vel runde det av her.Jompa skrev: 09 okt 2018, 22:28 " Kjør-sakte aksjon"- tråden er da åpen.
Ikke har den vært stengt eller stoppet heller, og så vidt jeg vet har ingen fått verken advarsel eller pekefinger.
Kjellv ba alle ganske høflig og pent om å holde seg til det som var starten på tråden, "kjør-sakte-aksjon".
Nå kan selvsagt ikke jeg avgjøre hva som skal til for at du, Riune75 eller andre brukere føler som krenkende, men i dette tilfelle var
både Kjells og AJs innlegg kun ment for å styre tråden tilbake til utgangspunktet.
Å opprette en slik tråd på forumet blir vel omtrent som å samles hjemme hos en person for deretter sitte å diskutere den personens (huseiernen) bodyktighet. Kan fort oppfattes krenkende, med god grunn kanskje.