IMG_5419.JPG
IMG_5418.JPG
To bilder fra årets tur til 'Vårskjelven' i Valldal.En vakker dag neste sommer står æ på trappa di med en høvelig seddelbunke i lomma....Ketil skrev: 31 des 2018, 01:04 Hiver med et par bilder jeg også fra sesongen 2018. Disse to bildene er fra to ulike turer og med to ulike motorsykler. Det første bildet er i fra mai da jeg var hos Jompa i Alta og hentet GPz`n. Turen hjem en fredag kveld, over vidda og opp Tanadalen, langs Varangerfjorden i midnattssol, med en veldig potent veteran-motorsykkel, er en av de fineste turene jeg noen gang har hatt på motorsykkel. Bildet er tatt med en iPhone.
Det andre bildet her er fra i høst da jeg hadde vært på en jobbtur til Lakselv. På vei hjem kjørte jeg gjennom Nord-Finland, korteste vei når du skal fra vest til øst i Finnmark. Underveis stoppet jeg ved et nedlagt småbruk. Her ble det en liten photoshoot med Teneren som modell. Dette bildet ble tatt med et Nikon systemkamera.
![]()
Kun to bilder, altså.AJ skrev: 23 des 2018, 22:26 Ok!
Da er vi i gang med MCsidens fotokonkurranse 2018 :) !
Så da er det bare å hive seg på, folkens! Maks to bilder pr. deltaker!
Du er alltid velkommen JompaJompa skrev: 01 jan 2019, 02:55En vakker dag neste sommer står æ på trappa di med en høvelig seddelbunke i lomma....Ketil skrev: 31 des 2018, 01:04 Hiver med et par bilder jeg også fra sesongen 2018. Disse to bildene er fra to ulike turer og med to ulike motorsykler. Det første bildet er i fra mai da jeg var hos Jompa i Alta og hentet GPz`n. Turen hjem en fredag kveld, over vidda og opp Tanadalen, langs Varangerfjorden i midnattssol, med en veldig potent veteran-motorsykkel, er en av de fineste turene jeg noen gang har hatt på motorsykkel. Bildet er tatt med en iPhone.
Det andre bildet her er fra i høst da jeg hadde vært på en jobbtur til Lakselv. På vei hjem kjørte jeg gjennom Nord-Finland, korteste vei når du skal fra vest til øst i Finnmark. Underveis stoppet jeg ved et nedlagt småbruk. Her ble det en liten photoshoot med Teneren som modell. Dette bildet ble tatt med et Nikon systemkamera.
![]()