Hvilken kjøreskole forresten?
Pantress skrev:Så er jeg ferdig med teorikurset på MC.
Pantress
Gamle/trøtte MC-ister slipper du til du har truffet oss andre langs veiene ,----trøtte,tjaaa..Pantress skrev:Så er jeg ferdig med teorikurset på MC.
Jeg ville vel ikke kalle det et teorikurs.... skravle MC i 3 timer er noe helt annet.... Hadde sikkert vært greit hvis jeg var 100% i form. (vil si uten bihule vondt, og litt tinitus).
Men det var kjempe kule kjørelærere begge to... Så blir det samme for meg hvem av dem jeg kommer til å kjøre med. :)
Tror jeg har valgt riktig kjøreskole.... ikke gamle trøtte kjørelærere....![]()
Så nå er det bare å koste på med kjøretimene og få gjort mest mulig før sesongen er helt ferdig... men di slutter ikke å kjøre før det er for mye snø.... og det er helt greit for meg!
Pantress
Svinepesten...?cheron skrev:Skal lære deg å banne jeg.... Høyt....
Godt noen er oppegående å klarer å komme seg på jobb. Er visst influensa på gang her, så jeg holder sofaen noen dager i håp om bedre tider! Hakke tid til å være syk!
God bedring, unge mann! Du blir nok ikke syk lenge, skal du secheron skrev:Håper ikke det.. Legen på onsdag, han bør gi meg noen forklaringer..............
bremser, lys, olje, dekk = blod..cheron skrev:BLOD????
hansraymond skrev:Joda men om feks, bremser svikter i 100++ DA blir man litt redd
julebordet i boks...
hehehe er i orden nu manncheron skrev:hansraymond skrev:Joda men om feks, bremser svikter i 100++ DA blir man litt redd
julebordet i boks...
Sier du som kjører sykkel uten forbrems...
Rutine?? Sykker'n min virker :)Pantress skrev:Stemmer..... BLOD har du ikke den rutinen inne før du setter deg på sykkelen??? Det bør være en del av den daglige rutinen..... hør på hun som vet hva man skal gjøre for å imponere kjørelæreren sin da![]()
Hvis bremsene svikter i 100 ++ så får man en støkk og må tenke kreativt FORT!
Men nå kjører man jo selvfølgelig aldri i 100++ for grensa er jo 100 i Norge.... JEH RIGTH!!!!!![]()
Jeg har gitt beskjed videre om julebord og du har fått svar....
Pantress skrev:BLOD har du ikke den rutinen inne før du setter deg på sykkelen???