Siste handlingen min på Polet ble denne (bestillingsvare):
Ser prisen har gått opp litt men passer min usnobbete gane. Kommer nok til å bli bestilt igjen...
Var en gang innom Polet og spurte etter noe enkelt og rødt og kom hjem med "Camp". Fikk akkurat det jeg ba om...
Vintråden
- SveinHa
- Motorsykkelen din: BMW R1100RS 1993
- Kontakt:
Re: Vintråden
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-----------------------------------------------
Litt om meg og mitt (der er fremdeles noen som er så gamle at de har hjemmeside i stedet for alskens usosiale medier): http://www.sveinha.com/
Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808
Litt om meg og mitt (der er fremdeles noen som er så gamle at de har hjemmeside i stedet for alskens usosiale medier): http://www.sveinha.com/
Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Vintråden

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.