Årets første tur. Godt å kjenne at en ikke var så rusten som en trodde.
.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Hehe, det minner meg på den gode gamle Facebookgruppa ved navn "Stopp fotografering ved den kommunale grafittiveggen ved Blå ØYEBLIKKELIG." som Thomas Seltzer står bakSattphalat skrev: 20 mar 2019, 19:42 Fikk lufta meg litt i ettermiddag. En liten byrunde.
Årets første tur. Godt å kjenne at en ikke var så rusten som en trodde.
.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Hadde ikke tatt ut sykkelen med mindre det kom en god regnskur på lørdag. Har ikke sett saltbilen på en god stund hellerBjerknez skrev: 22 mar 2019, 06:59 Jeg håper dere som velger å kjøre så tidlig på året spyler av syklene deres etter tur. Er vel fortsatt tidvis mye salt på veiene nå? Nå er kanskje jeg i overkant partentlig på akkurat det området, men rust hører ikke hjemme på en motorsykkel synes jeg.
Det er plenty med salt fremdeles. Rister kjørebuksa før jeg går inn på jobb, og før jeg går inn døra hjemme. Det samles opp godt med salt på både sykkel og dress.Bjerknez skrev: 22 mar 2019, 06:59 Jeg håper dere som velger å kjøre så tidlig på året spyler av syklene deres etter tur. Er vel fortsatt tidvis mye salt på veiene nå? Nå er kanskje jeg i overkant partentlig på akkurat det området, men rust hører ikke hjemme på en motorsykkel synes jeg.
I Fredrikstad har de allerede startet å feie gatene :)FredrikE24 skrev: 22 mar 2019, 13:31Det er plenty med salt fremdeles. Rister kjørebuksa før jeg går inn på jobb, og før jeg går inn døra hjemme. Det samles opp godt med salt på både sykkel og dress.Bjerknez skrev: 22 mar 2019, 06:59 Jeg håper dere som velger å kjøre så tidlig på året spyler av syklene deres etter tur. Er vel fortsatt tidvis mye salt på veiene nå? Nå er kanskje jeg i overkant partentlig på akkurat det området, men rust hører ikke hjemme på en motorsykkel synes jeg.
Det var helt jævlig mye salt på sykkelstiene rundt bøler denne uka, skikkelig hvitt belegg.tormodg skrev:Det regna ganske bra i Oslo på søndag så saltet bør i det minste ha blitt kraftig redusert.
Vurdert å gjøre noe med lyset :-)FredrikE24 skrev: 24 mar 2019, 19:55 Årets siste snøhaugparkering. Tok vårvasken på’n. Kjører den nok en uke til før BMWene kjøres ut!
Kjørte litt på bakhjulet med den, noe som medførte at simringene i framgaflene ble nærmest skutt ut![]()
Må gå over forstillinga på den nå, så den er klar til neste sesong! Styrelageret er skikkelig dårlig også nå, kniper litt i svingene![]()
7E2B2AB7-610E-45D4-9C0B-EB6FA2321FF4.jpeg