Mine erfaringer med MC

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
SprintS955
Motorsykkelen din: `08 BMW K1200S

Re: Mine erfaringer med MC

Legg inn av SprintS955 »

Når nå mørket har senket seg så var lyset på min mc en vits. Tok derfor sjansen på å kjøpe en mini ledbar på AliExpress. Etter en liten kjøretur så kan eg konstatere suksess. Når eg kjører langs veien ligger lyset som en pølse noen meter foran. Og i sving er det nesten borte. Etter ledbar er det mye mer spredt lys.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

SprintS955
Motorsykkelen din: `08 BMW K1200S

Bytte sykkel??

Legg inn av SprintS955 »

Har vore lite aktiv med skrivingen her, la ut MC for salg/bytte og har nå en som vil bytte med en Yamaha Wildstar 1600.
Er litt usikker da muligheten for Frankriketur til sommeren plutselig dukket opp. Resten av familien flyr ned og samboer sa eg kunne kjøre MC ned. Hvordan vil en Wildstar være kontra en sportstourer på dette strekket? Langt fra samme fart ihvertfall. Komfortmessig?
Sånn i det vanlige liv vil en cruiser være kurant, men kommer sikkert til å savne smidigheten og svingkjøring med sprinten.
Grunnen til bytte av type sykkel er ett ønske om å beholde lappen, og jobben siden eg er avhengig av lappen som sjåfør. Er så vanskelig å ligge i fartsgrensen med en sykkel som trives best i hastighet over 100 km/t.

Svar