Finnes egen kategori som er kryssning mellom sport og "standard". Sjekk ut sykler innenfor kategorien naken. Noen typiske ble nevnt av han over her. KTM Duke, Yamaha MT, Kawasaki Z, Suzuki SV. Finnes mange mange flere, men disse jeg kom på nå i farta.
For utenom det er vedlikeholdet avhengig av type sykkel du ender opp med. Crossere har for eksempel et veldig stort behov for ettersyn. Typisk at oljen skal skiftes hver 10. gangtime. Smal sak, men fortsatt noe som må tas med i betraktning. En vanlig firetakts sykkel som de jeg nevnte i forrige avsnitt trenger stort sett samme vedlikeholdet som en bil gjør. Selvfølgelig for utenom det som medfølger en sykkel; kjeden og drevene.
Fersking
Re: Fersking
Kjempefint, akkurat sånn info jeg trenger. Takk!Faraday skrev: 27 jun 2019, 18:54 Finnes egen kategori som er kryssning mellom sport og "standard". Sjekk ut sykler innenfor kategorien naken. Noen typiske ble nevnt av han over her. KTM Duke, Yamaha MT, Kawasaki Z, Suzuki SV. Finnes mange mange flere, men disse jeg kom på nå i farta.
For utenom det er vedlikeholdet avhengig av type sykkel du ender opp med. Crossere har for eksempel et veldig stort behov for ettersyn. Typisk at oljen skal skiftes hver 10. gangtime. Smal sak, men fortsatt noe som må tas med i betraktning. En vanlig firetakts sykkel som de jeg nevnte i forrige avsnitt trenger stort sett samme vedlikeholdet som en bil gjør. Selvfølgelig for utenom det som medfølger en sykkel; kjeden og drevene.